Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat kun je eten als je echt geen geld meer hebt?

  • gwendelyn

    dat en ik niet met je eens.

    in mijn geval bijv. ik ben op mezelf gaan wonen omdat thuis wonen er niet meer in zat.

    ik moet rondkomen van 700 in de maand. en kom met mijn vaste lasten echt wel op meer uit.

    waardoor ik geen tot weinig geld over hou om eten te kopen. ik heb daar echt niet voor gekozen hoor!

  • Elvira

    soms kun je er echt niks aan doen aan die schulden hoor, mijn moeder bijvoorbeeld was getrouwd in gemeenschap van goederen en heeft nu een schuld van meer dan 30.000 euro omdat haar ex gokverslaafd was. Ze is in 2008 van hem gescheiden gelukkig maar zit nu wel aankomende 3 jaar heel krap. We proberen allemaal zo nu en dan wat bij te springen.

  • Hans

    volgens mij had je toch echt geen geld meer hoe kan je dan eten kopen?

  • Miepje

    Gooi echt alle restjes in de diepvriezer en kook er soep van. Bonen zijn goedkoop (zie je zelf nog moet weken) en voedzaam). Hier vanavond linzensoep met bloemkoolkookvocht, restjes groenten en wat salami in blokjes (worst van de Aldi).

  • GUs

    Wat kun je eten als je echt geen geld meer hebt?

    En vervolgens gaat het bericht over vrolijk naar de winkel gaan , stelletje minkukels , WAT IS de TITEL ???

    En hoeveel geld heb je dan ?

    Echt WTF?

    De markt is een optie tijdens sluitings tijd , resten roomen , of de vuilnisbakken van de supermarkten .

    (ga sávonds , breek de boel niet open en laat het netjes achter !!! anders komt er een slot op de container!!!

    August

  • GUs

    Totaal geen info dit , sparen doe je maar op de bank sites , pff …

    zoek maar eens op google over dit onderwerp krijg je dit ,

    ik ben teluer gesteld , en ik heb honger en geen geld, dus tips goedkoper eten daaag..

    Gus

  • Elvira

    Als je echt geen geld hebt, 0 euro koop je dus niks nee.

    Dan ben je aangewezen op familie/vrienden/voedselpakket/leger des heils?

    Wij hebben vroeger wel in die situatie gezeten, maar hadden dan Godzijdank altijd vrienden die ons hielpen door boodschappen te kopen.

  • marcel

    Een bank overval,een handtasje stelen zit wellicht toch wel 10 euro in,een supermarkt inlopen daar een slaatje uit het schap halen opeten en dat doe je ook met een pak melk een sausijsenbroodje een dood koekjes,een brood stelen bij de bakker,in een drukke winkelstraat ineen krimpen van de honger en flauw vallen busje komt vanzelf,je inboedel verkopen voor een habbekrats,en zo kan ik nog wel meer dingen verzinnen.

  • Spaarvarken

    Bezuinigen op eten levert niet zoveel op.

    De grote vier bezuinigingsposten zijn: goedkoopste ziektenkostenverzekering nemen (nu helaas net te laat), auto weg doen, goedkoopste energieleverancier (denk aan bijv energie direct of een dergelijek prijsvechter) en temperatuur in huis flink omlaag. Meer tips

  • brussee

    Zonder geld is echt een drama

    Mijn ,net getrouwd, man heeft 5 jaar geleden zijn vrouw in 2 en halve dag verloren en nu zitten we al 2 jaar in een schuldsanering omdat zijn zaak failliet ging

    na 35 jaar knal hard werken samen met zijn vrouw

    Een zaak die nog van zijn ouders was en 70 jaar geleden door hen werd op gezet

    Dus nu soms nog geen euro om een doos eieren te kopen

    Nauwlijks geld om te eten

    Een drama