Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

particuliere geldverstrekker gevraagd

  • Jolanda

    Ik zoek op korte termijn een particuliere geldverstrekker die dmv, een door beide partijen getekende overeenkomst, mij 5000 Euro wil verstrekken tegen normale rente op jaarbasis. Bedrag van maandelijkse terugbetaling, in overleg.

    Ik werk al ruim 30 jaar 36 uur p/w bij een grote overheidsinstelling en heb dus een vast salaris.

  • Bloem

    Beste Jolanda,

    Met alle respect, maar waarom een particuliere geldverstrekker?

    Heb je toch ergens iets fout gedaan?

  • Jolanda

    Dag Bloem,

    Ik begrijp jouw argwaan en de negatieve tonatie. Hoewel ik me niet verplicht voel om jou uitleg te geven wil ik dit wel doen.

    Ik werk al een behoorlijke tijd voor een grote overheidsinstelling.

    De stoelfunctie die ik heb en de functie die ik al ruim 11 jr uitvoer, tussen die 2 zit een groot verschil. Daarnaast krijg ik gedeeltelijk uren uitbetaald vanwege mn werkzaamheden voor de EU.

    Ik kan een lening krijgen op basis van mijn bruto maandsalaris (Overuren en toelages (op mij van toepassing) worden niet meegerekend omdat deze niet structureel bij mn maandsalaris komen.

    Omdat ik op papier meer verdien dan in werkelijkheid en door de bruto bedragen in de 52% Belastingschaal kom, is het bedrag wat ik aan overuren en toelage netto over heb veel minder dan als ik de toelage en overuren iedere maand vast bij mn salaris heb. Ook al zit ik dan vast in de 52% belastingtarief.

    groet

  • jolanda

    Bloem Schreef:

    ——————————————————-

    > Beste Jolanda,

    >

    > Met alle respect, maar waarom een particuliere

    > geldverstrekker?

    > Heb je toch ergens iets fout gedaan?

    Dag Bloem,