Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik weet dat het zwaar is

  • Tea montezinos

    Lieve mensen.

    Na jaren van zelf proberen om mijn schulden zelf te regelen, heb ik eindelijk besloten om hulp te vragen.

    Heel erg toevallig liep ik deze meneer tegen het lijf. Binnen een week had ik een afspraak met hem.

    Na alles op tafel te hebben gegooid is hij aan de slag gegaan.

    Moet eerlijk zeggen dat het heel moeilijk was om toe te geven dat ik hulp nodig had, maar ik ging met mijn problemen slapen en stond er weer mee op.

    Geen rust in mijn lichaam en geest. Bang dat de telefoon ging en bij het horen van de deurbel raakte ik in totaal in paniek.

    Deze meneer heeft mijn rust gegeven en alles netjes kunnen regelen.

    Makkelijk, nee niet echt.

    Door het stof gaan, ja echt wel.

    Maar wil mijn leven op de rails krijgen en dat gaat mijn lukken ook.

    Ik durf tegenwoordig te zeggen, IK ZIT IN DE SCHULDHULPVERLENING, EN IK VOEL MIJ DAAR GOED BIJ .

    Dit bedrijf staat altijd voor mij klaar en veroordeel mij niet wat ik verkeerd heb gedaan in het verleden.

    Geen angst meer voor de telefoon en de deurbel, wat een rust heerst er in mijn huis en vooral hoofd.

    lieve mensen, geen geld meer lenen bij bedrijven of banken.

    Kijk op google en zoek naar een goed bedrijf dat je kan helpen.

    Kop op allemaal, ik weet dat het zwaar is, maar we kunnen het.

  • Patricia mv J&R

    Ik sluit me hier helemaal bij aan! Ook wij hebben te lang zelf aangerommeld en daardoor steeds deurwaarders aan de telefoon en aan de deur maar uiteindelijk langs een lange weg in de WSNP gekomen en het gaat nu goed! We hebben nu geen stress meer. Over ruim een jaar zijn we er uit en kan ons nieuwe leven beginnen!