hallo ik ben hans op zoek naar een oplossing voor het verkrijgen van een lening / investeerder / durf kapitaal enz.

soms kan het in het leven goed tegen zitten ook al heb ik er alles aan gedaan om door te gaan.

ik heb in het buitenland een prive bouw project met goede verkoop mogelijk heden .

het gehele project is eigendom van mij met alle vergunningen zijn aanwezig .

ik heb eerst met de bank overlegt wat de mogelijk heden waren voor ik ben gestart met het project.

heb zelf meer dan 100 000 euro in het project gestopt en ben begonnen met de bouw.

later heeft de bank zijn toezegging van een lening na mijn investering in getrokken omdat de bank in de crisis was gekomen.

nu twee en een half jaar later en veel zoeken naar een oplossing is het nog niet gelukt , er zijn te veel mensen die alleen maar zeggen dat ze leningen geven maar eigenlijk willen ze alles en je dan alsnog je de nek omdraaien.

zelf heb ik alles wat ik heb uit gegeven naar het project en het is nu vast gelopen.

ik zoek een advies wat moet doen , het over zetten in een bedrijf of prive of anders om een lening te kunnen krijgen.

ik ben een eerlijk persoon en wil ook zo behandeld worden. alles op papier vergoeding / verwachting / tijdsduur enz.

zelf weet ik dat er genoeg klanten zijn voor de verkoop , er is een tekort aan deze projecten .

graag alle adviezen van iedereen ik vecht zelf door om het te doen slagen.

met vriendelijke groet van hans uit lelystad.