Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welkom

  • Paul Rispens

    Welkom op het forum van de Geldzorgenpagina. U kunt hier vragen stellen en discussieren over alles dat met geldzorgen te maken heeft. De beheerder van de Geldzorgenpagina is tevens de oprichter van de Stichting Nooit Meer Rood Nederland.

  • Martine

    a daar is ie eindelijk dan.

    Zal zeker vaker terug komen Paul.

    Groet Martine

  • kerkhoff

    mijn vraag is als je bij de kredietbank zit en je maandelijkse aflossing niet meer kan betalen omdat je inkomen door werkeloosheid is gedaald tot onder het minium mag dan de krediet bank toch nog het hele bedrag van je vorderen plus loonbeslag op de achterstand innenPaul Rispens schreef:

    >

    > Welkom op het forum van de href=http://geld-zorgen.startpagina.nl>Geldzorgenpagina. U

    > kunt hier vragen stellen en discussieren over alles dat met

    > geldzorgen te maken heeft. De beheerder van de

    > Geldzorgenpagina is tevens de oprichter van de href=http://www.nooitmeerrood.nl>Stichting Nooit Meer Rood

    > Nederland.

  • maritasonke

    ik ben op zoek naar en krediet van 15000 euro , want ik wil graag al die ander leningen betalen ervan en rekeningen die ik heb liegen.ik ontvang alimentatie van 1609 euro per maan , en het gaat perfect.mischien kunt u mij helpen . dank u wel

  • rik

    Ik heb op dit moment nog een zeer hoog bedrag aan schulden uitstaan in NL, maar woon niet meer in NL. Ik zou per maand de helft kunnen aflossen van wat ik nu betaal. Tot nu toe heb ik dat jaren kunnen camoufleren door het geld te “circuleren”, maar doordat de opname van één krediet geblokkeerd is gaat dit nu niet meer en loop ik vast. Ik denk er over om de banken voor te stellen het totaal bedrag renteloos terug te betalen met inflatiecorrectie per jaar. Wie heeft hier ervaring mee ? Zou men dit eventueel accepteren ? Het is beter als schuldsanering, daar er daar zeker een deel niet van wordt betaald.

    Rik

  • Nino

    Hoi Marita,

    Kan je niet bij een bank lenen. Of anders sparen en dan elke keer een rekening betalen. Ik denk niet dat iemand jouw zomaar 15000 euro leent.

    groeten,

    Nino

  • Linda

    Ik heb met spoed E2000.– nodig om een schuld af te losen maar kan niet bij de bank terecht wat nu.

  • rik

    Hallo Linda,

    Zoals je in mijn bericht hebt kunnen lezen sta ik er ook niet rooskleurig voor. Ik ben blijven doorlenen en doorlenen tot ik nu ook nergens meer terecht kan. Ik heb nu alle banken aangeschreven met de mededeling hoeveel ik in totaal kan betalen, maar betaal eenvoudig niet meer. Ik heb nog geen reactie.

    Indien de lening niet bij de bank is kun je misschien een comfortcard of zo invullen op internet. Ook via Lenen.nl en anderen ben ik eens geattendeerd op een geldverstrekker die altijd nog leent, ook na slecht BKR registratie.

    Het is beter gewoon de bank aan te schrijven, dat is soms makkelijker dan praten. Schuldhulpverleners heb ik het zelf niet op, ze zijn onaardig en tonen geen begrip. Ik kan je nu niet zo aan E2000 helpen, maar zoek eens op het net of leg de zaak gewoon voor aan de schuldeiser.

    Rik

  • ingrid

    ook wij zijn op zoek naar een lening van €8000,–. maar doordat we geregistreerd staan bij het BKR kan niemand ons daar aan helpen. Leuke praatjes hebben die geldschieters allemaal……oversluit al je leningen zodat je maar 1 lening over hebt. Wil je dat doen, krijg je gewoon niks…..we worden er zo langzamerhand gek van.

  • rik

    Hallo,

    Ik zit in hetzelfde schuitje, oversluiten wordt aangeraden, maar is absoluut onmogelijk. Vervolgens biedt men dan we een kleine lening aan, die dan nodig is om weer voort te komen en zo loopt het geleende bedrag maar op.

    Ik vertrouw geen enkele geldschieter meer en heb nu zelf aflostabellen gemaakt en deze naar de verschillende geldschieters gestuurd, daarbij aangegevend dat dit is wat ik ga betalen. Ik heb overigens nog geen reactie, maar ik betaal ook niet meer tot die tijd.

    Rik