Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schulden bah woor er gek van

  • bigmama

    hallo ik ben bijstand moeder leef 775 euro permaand mijn probleem is ik krijg belasting kinderkorting etra nu leg een deurwader de wit en visser beslag op 205 euro gaan na hem ik had een regeling 20euro permaand kwam ik netjes na ik had een brief geschreven of ze 100 euro minderkonden pake in verband dat ik al wijnig heb krijg ik brief terug dat 205 euro gewoon pake plus nog 20 euro willen wat een hebers zo kan ik niet door gaan heef iemand tip wat ik hier aan kan doen bedankt

  • Hans

    de afspraak van 20 euro was waarschijnlijk gekoppeld aan het inkomen 775 euro. De extra kinderkorting zorgt ervoor, dat het inkomen stijgt, zodat het maandbedrag omhoog kan. Bedenk, dat je met een verhoogd aflosbedrag ook eerder van de schuld af bent.

  • nathal*e

    je heb recht op 90% van het bijstandsniveau. alles daarboven mogen ze beslag op leggen.

    Maar ben je die afspraak van 20 euro wel tijdig nagekomen?

    Ik zou dit anders voorleggen aan je contactpersoon van de sociale diest die moet je goed kunnen adviseren.

    Maar net wat hans schreef, aan de ene kant ben je waarschijnlijk sneller van deze schuld af.