Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gratis hulp bij schulden

  • Sabien Butzelaar

    Voor het nieuwe RTL4-programma ‘Je Geld de Baas’ ben ik op zoek naar mensen die moeite hebben om rond te komen van hun inkomen. I

    s uw geld halverwege de maand op? Koopt u spullen terwijl daar eigenlijk geen geld voor is? Al jaren niet meer met vakantie geweest? Misschien kunnen wij u wel helpen…

    In het programma helpen we mensen met een structureel geldprobleem om inzicht te krijgen in hun financiële situatie. Samen met Marieke Henselmans zoeken we naar praktische tips om te besparen, en om uw probleem uiteindelijk op te lossen.

    Wilt u meer weten, neem dan contact met mij op via e-mail, of via telefoonnummer 035-6875023.

  • Hans

    Om een variant op “De Tokkies” te maken?

  • esther

    weet je wat ze met jou moesten doen

    je alles afpakken,en dan aan je vragen of je in je ellede op tv wilt komen om het te laten zien aan heel nederland

  • yvonne

    nou nou

    hoezo net als de tokkie die hebben er toch echt bewust voor gekozen om met hun mooie smoeltjes op de tv te komen

    deze meneer kan misschien met zijn programma laten zien dat er (veel) oplossingen zijn voor problemen waar veel van ons (ik ook) zich voor schamen

    dus laten we elkaar helpen met tips en adviesen inplaats van “raar” doen

  • Sans

    Als een ‘gerenommeerd’ programma jou en je familie als dieren gaat neerzetten, die ‘gevoederd’ moeten worden, lijkt me toch evident, dat daar niemand voor kiest. Voor de documentaire van de IKON hebben ze wel gekozen, maar deze omroep gaat vanuit een kerkelijke achtergrond uit van het respect van de mens. De VARA geeft de diepgezonkenheid van de Linkse Kerk en het grachtegordelyuppendom weer.

  • anoniem

    Ga je het nu op deze site ook proberen om zieltjes te winnen? Ik heb je op die andere site ook al laten weten dat we daar niet van gediend zijn, Je gaat een verkeerde kant van alles laten zien. Alle mensen die in de WSNP zitten komen daar alleen voor in aanmerking als ze buiten hun schuld in de geldproblemen zijn gekomen!

    Het is wel goed om te laten zien dat mensen in de WSNP niet in aanmerking komen voor welke kwijtschelding van belastingen dan ook, geen vergoeding krijgen van de Informatie Beheer Groep en dus alle studiekosten voor hun kinderen zelf moeten betalen en door een goed salaris niet in aanmerking komen voor bijzondere bijstand, maar wel moeten leven van bijstandsniveau. Als je dan achterstand opbouwd met betalen, wordt je dus failliet verklaard terwijl mensen met een normale bijstand, hier wel allemaal voor in aanmerking komen.

    Het is beter om een programma te maken over mensen die door al die bezuinigingen van het kabinet niet meer kunnen rondkomen voor de dagelijkse dingen en niet mensen te kijk zetten die volgens jullie niet met geld om kunnen gaan en alles maar kopen op afbetaling. ( dus eigen schuld dikke bult )

    Ook mag je wel aandacht besteden aan gehandicapten die ook niet kunnen rondkomen door alle bezuinigingen en o.a. thuiszorg niet meer kunnen betalen, enz…

    Misschien kun je met deze onderwerpen in je programma de politiek eens wakker schudden want ondanks brieven van diverse patientenverenigingen, hebben ze overal @!#$ aan.

    Als je dit doet wens ik je veel succes met je programma.

  • tja

    Sluit me daar bij aan. Emotietv maken is makkelijk, kan ik ook. Iets meer de diepte in, oorzaken blootleggen is een stuk geloofwaardiger

  • k boterkooper

    Dat programma is goed om de misstanden en de zware last die betrokkenen hebben openbaar te maken. Overigens wanneer heel de wereld weet dat je in de shit zit, zit je niet meer zo in de shit.

    Wanneer je de bevrijding krijgt van wsnp ben je na 3 jaar schulden vrij. 3 jaar is niet lang.

    Kor.