Ik zie op het net dat sommige banken je ook geld lenen als je een negatieve BKR codering hebt ( sommige zeggen dat ze het niet eens checken). Wist niet dat dat kon en wil vragen of iemand er ervaring mee heeft.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsSORRIE IK KAN JE NIET HELPEN MAAR WEET JIJ MISSCHIEN WAAR IK EEN LENING KAN KRIJGEN ALS JE EEN TIJDELIJKE VERBLIJFSVERGUNNING HEBT, EN EEN NEDERLANDSE PARTNER MAAR DIE MET EEN NEGATIEVE BKR, WEL EEN VAST INKOMEN EN AANSTELLING, ZOVER IK WEET MOET JE EEN PERMANENTE VERBLIJFSVERGUNNING HEBBEN OF JE PARTNER GEEN NEGATIEVE BKR
ALVAST BEDANKT
Sans, ter informatie iedereen die in NL leningen verstrekt moet daarvoor een vergunning hebben en staat onder toezicht van de De nederlandse bank of de autoriteit financiele markten. een van de voorwaarden van de vergunning is de verplichting om mensen te checken bij het BKR alvorens een lening te verstrekken.
Reus-Lucius
Er zijn genoeg leningverstrekers die bereid zijn om geld te lenen aan mensen met een negatieve BKR codering. Op geld lenen met negatieve BKR kun je lezen hoe je ook met een BKR notering snel en eenvoudig geld kan lenen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?