Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

besparen op telefoonkosten

• Elly

Voor iedereen die op de kleintjes let zie ook eens naar je telefoonkosten.

www.telecomroyalty.nl kan je misschien een mogelijkheid geven om te besparen.

• BusyLizzie

Wij hebben net besloten om het abonnement bij KPN op te zeggen, en ieder zn eigen mobieltje te handhaven. Ik heb zelf een abonnement die bijna afloopt, dus dan kan ik voor een goedkopere versie gaan, en echtgenoot blijft prepaid.

ADSL wordt opgezegd, en dan wordt het kabel….

Bij de KPN rekening zit verdorie maar 3 euro wat we verbeld hebben, en de rest is abonnementskosten!

Gr. Annelies

• BusyLizzie

Als je je hier aanmeldt, kun je ook aardig besparen op de kosten:

http://www.bel1601.nl/index2.php

http://www.bel1649.nl/index2.php

http://www.1609bellen.nl/index2.php

• Rob 944

Hallo:

Ik heb de normale “huistelefoon” weggedaan,vanwege de (te) hoge abonnementskosten.Daarvoor heb ik een mobieltje gekocht met een Pre-paid kaart.Scheelt mij ruim 300 euro per jaar !

En internetten doe ik via de kabel.Reken maar eens uit hoeveel inbelkosten je bespaart,als je 1 uur per dag internet…………….

Natuurlijk,internetten lijkt duur (kost 47,95 euro per maand bij @home).Maar alleen de telefoon-aansluiting (huistelefoon) per maand en dan nog de belkosten en evt ISDN !! Alles extra betalen.

Mijn situatie:

Internetten via de kabel,en bellen via het mobieltje (2X met Pre-paidkaart).Bovendien SMS ik NOOIT !!

Groetjes Rob.

• Renske

Wij zijn ook aan het denken om de vaste telefoon weg te doen, omdat we bijna alleen maar vastrecht betalen, en ongeveer 10 euro per maand voor het bellen.

Maar eigenlijk zien wij door de bomen het bos niet meer met de mobieltjes, er zijn er zoveel, en de kosten verschillen zo.

Zouden wij echt goedkoper uit zijn met een mobieltje, want volgens mij is het bellen per minuut veel duurder dan met een vaste telefoon.

• BusyLizzie

Ik heb een Vodafone abonnement afgesloten voor 150 belminuten per maand, plus een sms bundel van 25 smsjes, en een 1malige teruggave van 270 euro.

In totaal ben ik voor de belminuten plus de smsjes vierenhalve euro per maand kwijt. Als je boven de gekochte belminuten uitkomt betaal je wat je normaal ook kwijt zou zijn voor mobiel bellen. Kijk maar eens bij de aanbiedingen bij telecom pagina, daar is echt veel te vinden.

• Inge

Internetten via de kabel, moet je wel kabel hebben. Achteraf wonen is prettig maar op deze zaken wat minder. Niet lachen, maar ik heb sinds 2 jaar riolering, voorheen had ik een septictank (niet ideaal hoor).

Ik vindt de abonnementskosten ook erg hoog, ik heb geen mobiele telefoon dus ik weet niet hoe dat werkt. Maar wel ADSL sinds april dit jaar en daar ben ik heel blij mee, voor die tijd ging hetgewoon via de telefoon helaas en toen werd ik heel erg ziek van mijn telefoonrekening elke 2 maanden.

Dus kabel…kon ik dat maar.

Inge