Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

huisuitzetting voorkomen????

  • saskia

    er is een dagvaarding aan ons betekend ivm huurachterstand

    we kunnen morgen niet komen bij de rechtbank ivm ziek zoontje mij vraag was we hebben wel een brief geschreven naar de kantonrechter en daar ons verhaal in gedaan denk je dat het invloed kan hebben op de beslissing van het uitzettingsverhaal we erkennen de schuld wel dat wel maar we willen een regeling treffen weet alleen nie tof het nog kan in dit termijn help me

  • anoniem (mij)

    Je kan toch wel een oppas regelen!!!!!!!!!!!!! Het gaat wel om jullie toekomst.

    Bij een huurachterstand van meer dan 3 maanden, kan je idd je woning worden uitgezet. Daarom is het zoooo belangrijk om bij die rechtzaak aanwezig te zijn zodat je een weerwoord kan geven persoonlijk.

    Heel veel succes en sterkte.

  • Sans

    Je wordt door de rechter gedagvaard om een en ander ter zitting uit te leggen. Als je een brief stuurt, dan voldoe je niet aan de vormvereisten en heb je verstek laten gaan. Dus ziek zoontje ergens anders onder onderbrengen, c.q. iemand op hem laten passen en op naar het kantongerecht.

  • Sans

    Precies, een rechter is geen administratief medewerker, die je brieven kunt sturen. Een rechter is een vertegenwoordiger van het gezag, die jou oproept om te verschijnen. De tijd van regelen en ritselen is dan voorbij, met alle medeleven met Saskia's situatie natuurlijk.

  • Marion

    Hallo Saskia

    Hopelijk ben je toch naar de rechter geweest

    Jhonneke

  • monique

    wie ken my helpen ik kryg binnekort n dagvaarding ivb met n huurachtestand houdt dat in als ik voor de rechter kom dat ik meteen meijn huis uit moet of ken je ook nog te horen krygen van de rechter dat je als nog n betalingsreling ken maken of dat je t bedrag in een keer moet overmaken wwat zijn de optie s

    wie wet dat of moet ik eg meteen mijn huis uit