Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

deurwaarder die fout is!!

• lichie

ik heb problemen met een gerechtsdeurwaarder,

heb nu 3 brieven gekregen, met elk verschilende info\het gaat hierom

ik daar verscillende zaken lopen, en brief 1 en 2 zeggen dat ik een bedrag van 100 a 150 per maand moet gaan voldoen voor alle zaken,

en ze hebben loonbeslag gelegd 400 euro veels teveel.

maar in de brief geven zij aan,dat de regeling geld voor alle zaken.

ik heb 150 overgemaakt.

wat moet ik nu?

hier komt het:

brief 1 dd 12 okt 2004

geachte heer mevrouw in bovengenoemd dossier verwijzen wij, naaro ns telefoon gesprek van heden morgen.

deze zaak wordt meegenomen in de betalingsregeling van 100 euro p.m VOOR DE AL BIJ ONS IN BEHANDELING ZIJNDE ZAKEN WERD GETROFFEN.

brief 2 5 nov 2004

met ingang van heden dient u per maand 150 te voldoen,

deze regeling geld totdat het bedrag van… te vewrmeerderen met rente is voldaan,dit geld voor ALLE ZAKEN!!!!!!!

brief 3 24 nov. 2004

in bovengenoemd dossier verwijzen wij naar ons telefoongesprek van 4 nov.

hierin gaf u aan, dat de regeling bedoeld is voor alleszaken, wij kunnen hiern iet mee akkoord gaan, deze kan alleen voor deze zaak.(45 euro)

het

• Sans

Bellen naar degene, die de brief gemaakt heeft, want hij of zij is waarschijnlijk de enige, die uit die wartaal wijs kan worden.

• damen

hallo ga me die 3 brieven na de wetswinkel wand ze heben beslag gelecht zeg je ben je wettlijk al aan het betaalen dus 100 150 niet nodig ze probeeren altyt meer tekrijgen mag niet sucsses ps wetswinkel kan je verder helpen Sans schreef:

>

> Bellen naar degene, die de brief gemaakt heeft, want hij of

> zij is waarschijnlijk de enige, die uit die wartaal wijs kan

> worden.