Wij hebben dus ook geld geleend aan zogenaamde vrienden om hun huurschuld te betalen! Dit ondanks onze eigen beslommeringen. Ze hebben een contract getekend dat het voor 31 augustus betaald zou zijn i.v.m. aandelen die uitbetaald zouden worden. Na allerlei leugens over moeders en schoonmoeders die in het ziekenhuis zouden liggen en dus geen geld om terug te betalen hebben wij rechtsbijstand ingeschakeld. Na diverse aangetekende brieven heeft rechtsbijstand ons een brief gestuurd, waarin staat dat hij voor moet komen bij de rechtbank.Wij hebben gebeld dat we het hier mee eens waren, maar hebben daarna niks meer gehoord van rechtsbijstand.
Mijn vraag is wat nu de volgende stap is. Is het nog mogelijk iets terug te zien van de 5000 euro. En wat betekend op de rol staan!!!
Begrijp me goed, het gaat bij mij op dit moment om het principe. Wat kunnen wij als particulier nog doen om iets van onze centen terug te zien. Het ergste is dat de zogenaamde vrienden niets meer van zich lieten horen. Als dat gebeurd was was het allemaal wel anders geregeld en had het niet zo'n pijn gedaan.