Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Asiels

• Anna.M

Hoorde van de week op de radio dat er steeds meer dieren naar het asiel gebracht worden

Mensen kunnen het niet meer betalen.

Wie weet wat een kat per dag gemiddeld kost?(eten dierenarts etc) wil dat wel eens weten.

• Rob 944

Hallo Anna:

Ik heb in “de Gelderlander” gelezen dat een kat ongeveer 23 euro per maand kost.

Een hond ongeveer 40 euro per maand.

Ook gelezen in “de Gelderlander”:

Bij de Dieren-ambulance in Nijmegen is deze week niet zo aangenaam verrast.Er werd een doos bezorgd met 12 cavia's erin en een kerstkaart.“Prettige Kerstdagen en Gelukkig Nieuwjaar,ik kan niet meer voor ze zorgen” meldde het kaartje.

Daaronder stond een foto met enkele medewerkers van de Dieren-ambulance,met in hun handen alle cavia's…………..

Nou ja zeg !! Kerstgedachte ?

Groetjes Rob 944.

• Inge

Hoi,

Ik heb meerdere dieren (3 honden en 3 katten).

Met het voer en de jaarlijkse inentingen kom je er niet alleen. Stel dat je dier wat krijgt. Onlangs liet ik een kat opereren wegens blaasgruis en dat koste alles bij elkaar opgeteld € 374,00.

Je kunt een zorgverzekering afsluiten, maar dat is niet zo goedkoop, maar daar kun je info over aanvragen. Voor mijn dieren is dat te duur in verhouding want ze zijn allemaal op leeftijd en uit het asiel.

Ik vind het nogal wat om je dier naar het asiel te brengen, ik eet liever zelf niet dan dat ik mijn dieren weg ga doen……………ze gaan bij mij boven alles.

Inge