Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik

• marianne

Vind het een beetje krom dat mensen hier op dit prikbord, van geldzorgen even gaan zitten vertellen hoeveel auto`s oldtimers en wat dan ook bezitten .

Is denk ik een beetje wrang voor mensen die dus echt wel een groot financeel probleem hebben,en de eindjes aan elkaar moeten knopen (gelt niet voor mij maar wat niet is kan altijd komen we moeten wel voorzichtig zijn ) En ik vind dit heeft niets met jalouzie te maken ofzo hoor . maar ga dan ff prikken op de oldtimer prik ofzo of wij hebben het wel goed forum.ik ben niet boos of zo maar het lijkt me voor sommige mensen gewoon niet leuk.

En kinderen wel of niet dat is een keus die je makt , ook de hoeveelheid.

groetjes marianne

• Sans

Die mensen willen laten zien, hoe ze door zuinig leven, zakelijk de juiste keuzes te maken, goede contacten aan te knopen en de juiste studiën te volgen heel veel geld verdiend hebben en dat willen delen met mensen met geldzorgen.

• marianne

Mag ik een teiltje??

O nee doe maar een emmer gaat meer in :?:?:?:?

• Sans

Een goed advies is het altijd waard te volgen.

• Inge

Wie zegt dat deze mensen geen geldzorgen hebben gekend of dingen bewust hebben meegemaakt (ik wel namelijk). Ik kwam veel op de kindervrij pagina en daar stikte het van de ouders. En dit gaat veel zo op prikborden.

Ik liet hier ergens beneden al ontvallen dat wat die oldtimers betreft wel erg off-topic gaat.

Je geeft zelf aan dat je geen geldzorgen hebt, dus wat brengt jou dan hier???? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.

Kinderen is een keuze, wie zegt van niet??? Het is wel zo dat kinderen veel geld kosten wat je niet kunt stoppen, terwijl als je ze niet hebt je nog kunt bezuinigen op dingen en met kinderen gaat dat niet natuurlijk. Daarom zijn kinderrijke mensen ook vaak de dupe van bezuinigingen en mocht er iemand geen werk meer hebben gaan deze kosten door, kinderen (vooral jonge) begrijpen niet waarom er geen geld meer is terwijl dat er voorheen wel was en ik spreek uit ervaring.

Bovendien is een oldtimer wel een goede optie om te consuminderen. De auto verliest geen dagwaarde meer en wordt over het algemeen meer waard. Er hoeft geen houderschapsbelasting betaald te worden en de verzekering is erg goedkoop. Dus mochten mensen een auto echt nodig zijn en wat handig zijn is het een optie om bijvoorbeeld een oude c-kadet oid te kopen of een andere gangbare auto. De 80-er jarige auto's zijn in 2005 aan de beurt om belastingvrij te worden, dus een simpele (gangbare) oldtimer op LPG is een goede keuze voor mensen met weinig geld.

Inge

• Inge

Blijkbaar vinden sommigen dat niet nodig. Ik ben altijd wel blij met advies van anderen en heb dat ook wel nodig gehad soms.

Ik ben het met je eens met wat je zegt.

Inge

• Inge

Trouwens ik heb zelf nooit doorgeleerd en werkte toen ik 17 was, mijn moeder had er ook geen geld voor om mij te laten studeren. En ik heb moeten knokken voor de baan die ik nu heb.

Jaren geleden kwam mijn man in de WAO en ik kreeg ontslag voor een aantal uren…dat was dus niet zo prettig allemaal. We kwamen er weer uit gelukkig. Maar zonder opleiding is het wel lastig. Ik heb me toen echt moeten verkopen bij een sollicitatie en de werkgever er echt van moeten overtuigen dat ik een harde werker ben. Gelukkig namen ze me aan (het begon toch wel erg kneip te worden) maar ik moest wel naar school en dat heb ik gedaan en heb nu wel een diploma.

Inge

• marianne

Ik heb gezegt ik heb niet echt geld zorgen maar moet wel uitkijken en een ieder is vrij zijn mening te uiten dus ook ik.

marianne

• Margriet

Precies, doorzetten!

Niet bij de pakken neerzitten en het van een ander verwachten.

Dat heeft nog niemand “in goede doen” gebracht.

Gr. Margriet.

• Inge

Ja, jij ook, dus ik ook.

Ik heb ook wel uit moeten kijken al is dat nu dan niet meer zo.

Vindt het alleen jammer dat je niet inhoudelijk reageert op wat ik schrijf….

Groetjes

Inge