XXX
Ik heb wel schulden en slaap nog net zo lekker zonder oxapan……
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIs dat volgens jou de goede volgorde Inge.
Eerst je zorgen weg en dan pas opnieuw beginnen .Op de e.o.a.manier ben ik nog zoekende en zet ik me beste beentje voor maar zou graag een binnenhuis architectecursus volgen maar weet gewoon niet hoe ik de energie moet op brengen.Ttussen het rouwen,taxi drive werk,het huishouden…..plus de zorgen om de deurwaarders buiten te houden…….
Slaap ze voor straxx's
Karin
Euh, dat is een goeie
Misschien niet. De puf ervoor hebben en soms ook wat geluk natuurlijk.
Ook ik heb er best wel eens het bijltje bij neer willen gooien, vooral die school…gatver elke week moest ik naar Utrecht.
Het is nu een beroerde tijd om te solliciteren, maar het zou mooi zijn om het roer om te gooien en dan ergens opnieuw te beginnen en dan een studie volgen (in de baas zijn tijd natuurlijk en op kosten van natuurlijk)….soms is lef best wel een goede raadgever. Bij mij helpt dat soms nog wel eens.
Maar het is lastig hoor, dat geef ik toe. Ik ben nogal een type die zich ergens in vastbijt en niet meer loslaat, maar ben eerlijk gezegd ook wel eens afgeknapt omdat ik teveel wilde.
Ik hoop echt voor jou dat je eruit komt, want zo te lezen ben je een harde werker!
Groetjes
Inge
PS: misschien rare vraag hoor, maar wat bedoel je met rouwen??
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?