Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Visacard

• Sans

Wat me wel opvalt aan agressive reclamemethoden van de leenmafia, is dat ik wel een aantal keren per jaar een envelop krijg of ik toch alsjeblieft lid wil worden van de VISA-gemeenschap. Mijn non-reactie schijnt niets af te doen aan hun geloofsijver.

• Dingetje

Ook ik (en wie eigenlijk niet) krijg regelmatig die “aanbiedingen”.

Heb het teruggestuurd via het antwoordnummer. Briefje erbij met de volgende tekst:

Ik WIL zo'n ding niet, ik MOT zo'n ding niet en zal nooit zo'n DING nemen.

Doch ze blijken daar Oostindisch doof te zijn.

• Sans

Misschien moet je ze je oud papier terugsturen via je antwoordnummer, wellicht dat ze dan wakker worden.

• Nina

Haha, dat doe ik al jaren en niet alleen naar de Visa.

Als ik reclame in de bus krijg, stuur ik het linea recta terug naar het bedrijf wat reclame maakt. Tenslotte heb ik een nee/ja sticker op de brievenbus.

Het valt me trouwens op dat alleen de TPG daar rekening mee houdt. De concurrenten zoals Sandd en ik geloof de Media Express smijten zonder te kijken hun ongeadresseerde reclames door de bus.

• Rob 944

Jottem,ik heb dat ook gekregen !!

Hallo,beste allemaal.

Ik heb een Master-card met een limiet van 3500 euro,die ik al 2 jaar niet meer gebruik.Nu heb ik al een paar keer post ontvangen.

Ik kan de Master-Card en de Visa-Card hebben voor de prijs van 1 Card !! Joepie………..

Mijn limiet wordt ook “gratis” opgewaardeerd van 3500 naar 7500 euro.Nog een keer joepie……..

Ik kan mij dus “gratis” voor 2 X 7500 euro=15000 euro in de narigheid werken !!

JJJJJJJJJJJOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D

Not !!!

Morgen naar de bank om de Credit-Card in te leveren………..

Groetjes Rob 944.

• Sans

Met de euro zijn de mensen helemaal gek geworden. Het wordt tijd dat die afgeschaft wordt en de gulden weer terugkomt, waar tenslotte Gods zegen op rustte,

• Dingetje

Heb er nooit veel van gemerkt dat God's zegen er op rustte.

• Sans

Tot het loslaten van de gouden standaard was de gulden behoorlijk waardevast.

• Dingetje

Het heette waardevast en was dat in het internationale betalingsverkeer misschien ook wel. Maar dat God's zegen er op rustte? Iedereen kwam toen ook al regelmatig tekort maar in mindere mate dan bij de euro. Dus je scoort wel.

• Ma Molton

Inderdaad Sans, heb even een oude gulden tevoorschijn gehaald, is echter behoorlijk versleten, maar volgens mij staat er “God zij met U” op de zijkant.

Ma