Begin niet reeds met het uitgeven van een eerder ontvangen decembersalaris, maar wacht tot de reguliere betaaldatum met het aanspreken van het decembersalaris.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsik probeer te leven zoals altijd (de laatste tijd), lekker zuinig dus.
eerste kerstdag vieren wij bij onze moeder en natuurlijk neem ik wat leuks mee, een lekker hapje en geinig kadootje, hoeft niet duur te zijn.
we frunniken ons lekker op en gaan genieten van een eenvoudige maar met veel liefde bereidde maaltijd.
daarna gaan we vreselijk kaarten en dat kan de kerstsfeer weleens kosten, we zijn nogal fanatiek..haha.
2e kerst bewust eenvoudig, hopelijk is het een keer droog dan, wil het strand op en lekker lopen, daarna een erwtensoepje met een bruin biertje toe, hoe maak je kaat gelukkig, zo dus.
ik koop verder niets extra's, mijn huisje is gezellig zonder teveel fratsen, fratsen koop ik overigens direct na de kerst in de uitverkoop, leuk voor volgend jaar.
kerst heeft voor mij te maken met warmte en niet met luxe.
van mij mag de maand dus 37 dagen tellen, zing ze wel uit, ga gewoon door hoe ik bezig ben en geniet volop.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?