Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Energie verbruik

• Ma Molton

Wie houdt zijn verbruik in de gaten?

Met de komst van Excel in huize Molton wordt er van alles en nog wat bijgehouden.

Zo was ons gasverbruik 106 m3, elektra 180 kWh over de afgelopen 4 weken.

Dit zijn natuurlijk dure (koude) maanden, wil echter niet voor verrassingen komen te staan met de eindafrekening in september. Regeren is vooruitzien toch?

Ma, die aardig op schema ligt.

• Kaat

haha, shippppppps, weet je dat ik het dus echt nooooit in de gaten hou?

tot nu toe krijg ik nl altijd terug maar ik hou mn hart vast, mocht ik niets terug krijgen ga ik ernstig kijken.

zegt kaat die enorm zuinig is met gas/electra en water maar wel warm wil zitten.

• Ma Molton

Als je niks terug krijgt en moet bijbetalen ben je al te laat. Heb je geld genoeg dan is er geen man overboord, bij veel mensen is dit het begin van financiële ellende.

Wij gaan ook niet in de kou zitten maar willen wel weten hoe we er over 9 maanden voorstaan.

Heeft iemand al enig idee wat de tarieven worden volgend jaar? Hoor alleen maar dat het enorm gaat stijgen, van concrete tarieven heb ik nog niks van gehoord.

Ma

• Dingetje

Ben je soms zwanger omdat je wilt weten hoe het er over 9 maanden voorstaat?

• Ma Molton

Op mijn leeftijd? Koop nog liever een gasmuntje ;)

Ma

• Dingetje

Wat moet een jonge blom zoals jij nou met een gasmuntje?

• Ma Molton

Doordenkertje Dingemans, kindjes krijgen is een mooi boek, maar ik heb het boek allang uit. Technisch gezien kan ik binnen een paar jaar al overgrootmoeder worden ;)

We dwalen af………… we hadden het over gas;)

Ik ga er voor, ik bedoel: “gasregistratie”

Ma

• Voorbijganger

Bij mij stonden de tarieven voor 2005 in de huis aan huis krant en dit betrof de tarieven van Eneco.

Zal je denk ik weinig aan hebben maar misschien heb je zelf ook een huis aan huis blad waar dit ook in staat.

• Ma Molton

Niks ontvangen, heb in mijn buitenlust stroom van Eneco, wat gaat daar een kWhtje kosten?

Hier in mijn hoofdgebouw heb ik Nuon en verbruik ik het meest.

Weet iemand wat een kuubje gas bij Nuon gaat kosten?

Ma

• Voorbijganger

Zit het even voor je na te kijken:

Variabele vergoeding 2005 hoofdzekering tm 3x25 A per kwh dag 0.0434 enkel tarief, dubbel tarief hetzelfde plus vergoeding nacht 0.0145.

Hoofdzekering 3x25 Atm 3x80 A enkel tarief 0.0375, dubbel tarief hetzelfde plus vergoeding nacht 0.0125.

Vaste vergoeding is echt niet uit te komen.

Ze verwijzen wel naar www.e-netbeheer.nl of kosteloze toezending bij hun klantenservice 0900-1426 a 0.10 ct per minuut.