Deze reacties zullen ook wel weer naar SMR worden doorgelinkt.
Zo blijven we lekker bezig.
Ma
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsVolgens mij heeft M@ria haar plekje gevonden op het Stoppen met Roken chatprikbord. Als ze niks zinnigs te prikken heeft hier, dan hoop ik van harte dat ze daar therapeutisch bezig mag blijven met haar plak-plaatjes-vriendinnen. Dat ook daar de eerste ‘barstjes’ verschijnen moge duidelijk zijn . Van een controverse weet ik niks. Wat ik wel weet dat men mijn postings onder de loupe legt en analyseert en er dingen uit meent uit te concluderen waar ikzelf het bestaan niet van weet. Gelukkig heb ik geleerd me daar geen barst van aan te trekken en probeer gewoon serieus door te prikken in de hoop dat we een nieuwe plek tegenkomen waar we in alle rust onze tips en vragen kwijt kunnen. Persoonlijk lijkt mij dit een redelijk geschikte plek.
Jezus zeg wat zitten jullie nou weer te zeiken, wat zal het jullie een worst wezen waar iemand wat dan ook post wil je het niet lezen nou dan sla je het over en wie voelen zich hier nou belangrijk degene die elkaar afzeiken get a life zeg iemand in zijn of haar waarde laten OOIT wel eens van gehoort PFFFFFFFFFFFFFFFFFF.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?