Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gevonden!

• lukiam

Je kunt ook hier een kijkje komen nemen, daar staan ook veel consumindertips, kun je makkelijk OT gaan in de huiskamer en is er een chatmogelijkheid (ook in de huiskamer): http://groups.msn.com/Consuminderen

Gratis lidmaatschap :-)

• falconimpact

wel geinig om iedereen hier tegen te komen, ik bezoek dit bord al een tijdje en nu zie ik de helft van cons pb hier terug en voor de andere helft ga ik een kijkje nemen op stoppen met roken.

groetjes peter

• Margriet

Ach, Miranda, het maakt toch niet zoveel uit hoe een bordje heet……

Als we er straks allemaal maar weer zijn! Gr. Margriet.

• Ma Molton

Ik zal eens kijken of ik Toos Klapperd. zo gek kan krijgen of zij ook op dit bord haar wel heel bijzondere tips wil neerzetten..

Toos spoort natuurlijk niet, dus niet happen of boos worden dames als er een bericht uit haar toetsenbord verschijnt.

Leuk dat we mekaar weer terug vinden, welkom, welkom.

Ma

• Gabi

hiep hiep hoera! Gevonden… na heel veel gezoek. Groetjes Gabi

• McMama

Hoi Gabi, fijn dat jij er ook weer bent!

• inba

Dit is ook een fijn pb….. veel gelezen, maar nog niet gereageerd. Nu wel dus! Veel bekende namen hier, maar ik mis er nog een paar. Heeft een van jullie nog iets van “tja” gehoord, Teuni of Sjietzja (oeps, die naam is vast verkeerd geschreven).

:)