Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

telefoonrekening

• Margriet

Hallo allemaal,

Op 8 oktober j.l heb ik (na de zoveelste gepeperde rekening) ons nummer aangemeld bij zowel 1609 als 1649. Ik bel nu consequent met een van de 2 carriers.

Vandaag de eerste rekening van de KPN binnen……..

Hij was 2 maanden geleden 211 euro ongeveer. (er zaten nog wat monteurskosten in, die trek ik er even af, de rekening was 314 euro :-()

Vandaag: 37, 94 !!!!!!!!! Tjonge jonge, wat scheelt dat zeg!

Opbouw rekening: 30 euro voor 2 maanden abonnement, 1.36 voor belkosten (daar zat een 0900 nummer tussen, dat kun je met een carrier niet bellen) en 6 euro zoveel BTW. (zie je dat? BTW is hoger dan de belkosten!)

Met deze rekening kan ik leven. Ik hoor trouwens van alle kanten dat de KPN flink aan het werven is om vooral maar weer via hun lijnen te bellen. Nou mooi niet!

Ik ga die glasvezelkabels niet aflossen…..

Gr. Margriet.

(o ja, om het verhaal compleet te maken, de kosten bij de carriers zijn nu ongeveer 3.50)

• BusyLizzie

Jeetje zeg, dat scheelt een slok op een borrel. Echt wel de moeite waard dus om via 1609 en 1649 te bellen :)

Groetjes, Annelies

• Desiree2

en…… vergeet niet 1601 !!!!!!

• Sans

Ik 23 euro met belbudget zonder voordraainummers.

• Margriet

Dat is voor ons geen keuze……wij bellen het meest overdag.

Gr. Margriet.

• Desiree2

heb een kpn abo , bel met 1601 en 1649 en heb maandelijks slechts aan gesprekken een eurootje of 3 :D en we bellen echt wanneer we zin hebben!!!!!

• Sans

Gewoon zo min mogelijk bellen. En het belbudgetabonnement is juist onvoordelig als je veelk 's avonds belt. Bij belbudget betaal je altijd het dagtarief, maar lagere abonnementskosten.

• Dingetje

Ik stuur nog steeds rooksignalen. Nog goedkoper.

• Ma Molton

En ik heb een luide stem……….;)

Zat zondag in de tram, een bejaarde Marokkaanse man kreeg een oproepje op zijn koelkast, frummel de frummel in zijn jurk………en begint me toch in dat ding te schreeuwen, dacht zeker dat hij naar Rabat moest roepen.

Zat er een Surinaamse conductrice in het hokje en die begint met een mooie diepe Mahalia Jacksonstem kerstliedjes te zingen door de microfoon.

Complete chaos in die tram, toeristen in verwarring en wij applaudiseren.

En daarom is Amsterdam nou zo leuk.

Ma

• Desiree2

zo is dat :D weer op 1 lijn :D