Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

snelkoppeling van dit prikbord

• Sietske

In mijn enthousiasme heb ik een snelkoppeling van dit prikbord op mijn bureaublad gezet. Geen gewoon icoontje, maar de hele pagina!

Die kan je wel verkleinen (niet verplaatsen), maar verwijderen zoals je met een bureaublad icoon doet wil niet. Ik ben al een uur bezig en nog staat dat erop

Weet iemand hoe ik het weer kan verwijderen?

• M@ria

start, configuraetiescherm, software

zoek hem en verwijderen.

rechter muis , verwijderen wil dat ook niet?

M@ria

• Sietske

Hij staat niet tussen de software en met de re-muisknop verwijderen lukt ook niet.

Verwijderen staat er dan nl helemaal niet tussen. Zucht

S.

• Margriet

Als je snelkoppeling maken aanklikt, staat er dan ook geen verwijderen tussen?

Gr. Margriet. (ga anders even naar hardware, het bordje van Agnes)

• Sietske

het staat al op hardware. Ik krijg nergens snelkoppeling maken tevoorschijn…

Sietske

• Dingetje

Slepen naar de prullebak, daarin donderen. Prullebak leegmaken.

• Sietske

Dat ding zit vastgekoekt op mijn bureaublad..valt niet te slepen. Wanneer ik hem met de pijltjes ‘uittrek’ trek ik hem over alle icoontjes heen.

het lijkt wel of ik een nieuw bureaublad heb gemaakt, maar als ik het thema wijzig blijft ie erop staan

S

• Dingetje

Klik met re op een lege ruimte van je beeldscherm. Krijg je een rolschermpje, daar neem je Pictogrammen schikken op. Aanvinken Uitlijnen op raster. En dan nogmaals de prullebak proberen.

• marianne

Heb je xp dan kan je herstel punt maken

• Sietske

Werkt niet dingetje….het staat muurvast in de rechterbovenhoek en ik kan er niet mee slepen.

S