Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

recessie

• Anna.M

Inkomens tussen de €2000 en€2500 gaan er volgend jaar netto het meest op achteruit(hoorde ik op het nieuws ) hoe moet het dan in vredesnaam met de rest die dit inkomen niet eens hebben daar werd niet over gesproken

• Sans

Dan ben je wel heel arm eraan toe.

• inba

Ja, het lijkt mij toch ook dat je niet te klagen hebt als je 2000 tot 2500 hebt per maand :D:D

• Danjel

Zozo, ik mocht willen dat ik het had samen met mijn kind. Met belasting terug gave per maand, staat er nog net geen € 1000, 000 op de rekening.

Neeeee daar word weer niet over gesproken, die tellen niet mee.

• Sans

Dat mensen daarvan kunnen leven vind ik knap.

• Danjel

Het is mijn bijstandsuitkering, ik woon redelijk goedkoop, ik woon in het noorden, dat schijnt ook goedkoper te zijn. Het is te doen.

• BusyLizzie

Dat ligt er toch helemaal aan wat er voor verdere lasten zijn? Het gras lijkt misschien groener maar dat hoeft echt niet zo te zijn. Er zullen genoeg mensen zijn die ondanks dat inkomen toch moeite hebben om rond te komen doordat er bijv alimentatie betaald moet worden aan een ex, terwijl er ondertussen ook een nieuw gezinnetje is. Dat nieuwe gezinnetje kan wel moeite hebben het eind van de maand te halen, ondanks dat inkomen.

• ll

het is toch bruto, die 2000 tot 2500 euro? of kijk ik nou scheel?

als je daar een heel gezin van moet onderhouden, lijkt het mij helemaal niet zo´n vetpot.

ll

• sandra

Wat ben ik zielig…. nog geen 700 euro in de maand aan inkomen. Ohja, wel kinderbijslag en een ietsiepietsie aan alimentatie van rond de 70 euro per maand. Wordt het nu nog minder??

Mensen met een soortgelijk inkomen. Succes de komende jaren!! Zoek de voorzieningen op.

Sandra

• Durske

Ik ben dus al maanden op zoek naar mensen zoals Sandra. HOE??? DOE je dat ???