Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

pech

• Nina

Heb ik pech… Maandagavond pinde ik 250 euro om er tot na nieuwjaar mee toe te kunnen. Het was rond zes uur en ik was gehaast. Mijn pasje stopte ik goed weg (stel je voor dat je je pasje vergeet in deze tijd) en ik liep weg zonder het geld eruit te halen. Binnen de vijf minuten was ik weer bij de pinautomaat…geld weg.

Volgens de loketmedewerker slikt de automaat het geld in binnen de 20 seconden.

Er stond niemand achter me gelukkig. Dus ik heb goede hoop dat het geld veilig weer in automaat zit. Alleen weet ik het pas na de feestdagen zeker. Of ik 250 euro kwijt ben of dat ik het over houdt. Want ik kan alleen zien dat het wel is afgeschreven, maar pas nadat de kas is opgemaakt en ze het geld overhouden, gaan ze het terugstorten.

Nog een keer zo'n bedrag pinnen lukt niet meer zonder mijn vaste lasten in gevaar te brengen. Dat wordt dus pannekoeken en patat deze kerst. Shit!

Maar wat zal ik gelukkig zijn als……

• Sans

550 gulden pinnen in een keer is behoorlijk veel.

• Nicole

Maandagavond pinde ik 250 euro

• Sans

Ja, en dat is behoorlijk veel.

• Jan J.

Ligt er aan hoe lang je er mee wilt doen.

• Sans

Als je er langer mee wil doen, ga je vaker. Als het voor een grote aankoop is, kun je beter in de winkel zelf pinnen.

• Dingetje

Ga ik mandagavond pinnen kreeg ik zomaar 250 euro. Hoefde niet eens mijn pinpas te gebruiken. ;-)

• Karla

zelfs als ik 10 euro pin vergeet ik nog niet om het er uit te halen… :?

• Dingetje

Begrijp ik Karla, maar het zal je toch maar gebeuren en dat precies voor de kerstdagen. Ik begrijp dat Nina er doodziek van is.

• Karla

Tuurlijk Dingetje, dat zou ik ook zijn. Maar zeker met zo'n groot bedrag let je toch goed op wat je doet? Ook al ben je gehaast.. je let toch op je geld? Net zoals je niet je portemonee in je tas in je fietstas laat zitten bijvoorbeeld.