Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tgp post

• Anna.m

Hoe is jullie ervaring met de post

bedoel geen kerstkaarten

Heb de laatste week van november 50 uitnodigingen verstuurd voor een opening ,gepost bij het postkantoor tot op heden heb ik van 10 mensen gehoord dat zij de uitnodiging niet ontvangen hebben dus tel uit je winst voor de post €3,90

Heb een klachten formulier opgehaald en ga die zeker invullen.

ook hebben wij via de post nog eens 300 gulden (gevonden in een oude jas )echt waar ,opgestuurd naar de nederlandse bank opgestuurd je begrijpt het al ook dit is nooit aangekomen.

Conclussie :er word gesteeld als de raven bij de post.

Bah wat verlagen mensen zich toch .

• Sans

Er wordt gestolen (sterk werkwoord!) en niet ‘gesteeld’. De post laat geen poststukken zoekraken, om geld te verdienen. De post heeft een bezorgquote van 99,7%, dus er is iets anders aan de hand. En het is volgens de postwet verboden geld in een envelop te versturen.

• Jolijn

Wij hebben juist eigenlijk hele goede ervaring net achter de rug.

Afgelopen zondag overleed de moeder van onze vrienden.

De uitvaartverzorger wist rond het avonduur toch nog voor de kaarten te kunnen zorgen. Normaal gesproken moet men op zondag de rouwkaarten zelf afgeven in Amsterdam voor deze regio. Maar toen ze telefoneerde over waar het precies was, werd gemeld dat er toch postophalers rondreden en ze iemand zouden langssturen om het op te halen aan huis! En dat gebeurde dus netjes, de man in kwestie condoleerde ook iedereen netjes. En de kaarten waren er netjes bij iedereen op maandag, de volgende dag dus!

En zo ook weer donderdag toen de oma van mijn man overleed.

Ook heb ik al heel veel pakketjes verstuurd van kleding die ik verkocht via marktplaats, en altijd heel goed gegaan!

Tevens vind ik altijd dat wanneer ik op het postkantoor bij ons kom je zeer netjes en goed geholpen wordt.

Ik ben dus zeer tevreden hierover,

En net als Sans al aangeeft, Geld hoor je niet te versturen in een envelop, dat hoor je gewoon over te maken mijn inziens!

• Brigitte

Ik heb ook niet al te beste ervaringen met de post bezorgers.

Pakketje bezorgen,ik niet thuis buren ook niet nou leg het toch lekker bovenop de brievenbussen waar iedreen bijkan(en wat dus ook gebeurt is,doosje gevonden in de boxgang,inhoud foetsie) tot 3 keer aan toe in 2 weken tijd.

Nee niet netjes een briefje in bus dat het pakketje op postkantoor kon worden opgehaald zoals het wel zou moeten????

Klantenservice gebeld,wel veel excusses maar weinig daden.

groetjes

fijne kerstdagen voor iedereen

• Marieke

Die guldens had je aangetekend moeten verzenden. Is iets dat je zelf ook wel had kunnen bedenken, maar het staat op ook op de site van de Nationale Nederlandse Bank.

Verder wordt er zeker gestolen bij de post, maar ik denk niet jouw uitnodigingen hoor. Wel vreemd dat er zoveel niet zijn aangekomen.

Een vriend heeft eens bij een transportbedrijf gewerkt en zij werken ook wel ns ingehuurd door de tpg om de postbussen te legen. Het was dus o.a. die vriend die de post in handen kreeg, vervolgens het sorteerpunt, en vandaar uit gaat je post nog door zoveel handen…. Het kan dus overal mis gaan. Gelukkig gaat t over het algemeen goed maar helaas heeft een enkel persoon ook wel eens jeukende handen.

Mijn vriend is bv eens een keer een gewone envelop tegengekomen met een pak geld erin. Kon je zo zien zitten zei hij. Hij is er niet mee thuisgekomen en ik heb ook geen dure kadoo's gehad (;)) maar ik vraag me wel af hoe vaak zo'n zending werkerlijk op de plaats van bestemming komt…….

• Sans

Het zal wel erger worden, want het aantal postbodes wordt afgebouwd en zal worden vervangen door postbezorgers. Daar zullen veel figuren tussen zitten, die niet aan een normale baan kunnen komen.

• grr

wist je dat niet,dat is met alles waar je komt

• Nina

Ik heb prima ervaringen met TPG maar veel minder met de concurrenten.

Alle kaarten en poststukken die ik de week voor kerst verzond zijn aangekomen.

De concurrenten doen heel hinderlijk reclame in mijn bus waarop ik een sticker tegen reclame heb zitten. De poststukken die niet door mijn bus kunnen, kan ik op het postkantoor ophalen, nooit trof ik ze aan in de buurt van mijn brievenbus.

• Carina

Heb destijds geinformeerd naar aantekenen ,kan je doen maar als het niet aankomt krijg je tot een bepaald bedrag vergoed (afhankelijk van de hoogte van aantekenen)

geld wat je erin stopt daarvan kan je de hoeveelheid niet bewijzen,je moet n.l zelf het formulier van de bank invullen en er wordt verder niets ondertekend ,dus een kopie van dat formulier heeft geen rechtsgeldigheid.

Verder zijn er zoveel mensen die wel eens een boekenbon cd bon eens 25 euro voor een verjaardag op sturen ,heb nog nooit gehoord dat het verboden is .

De post moet gewoon te vertrouwen zijn klaar uit

er gaat ook heel veel vertrouwelijke info op de post.

• marjolein

tja en dan is er ook nog eens vandalisme, hier worden brievenbussen opgeblazen en ik zie vaak pubers rond de brievenbussen hangen, die vinden het blijkbaar super leuk om er in te hengelen en die kijken niet of het belangrijk voor jouw is hoor.