Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bah!!!!!!

• McMama

Vanmiddag met de post de nieuwe polissen van het ziekenfonds binnengekregen voor mijzelf en 2 oudste zoons. Met ingang van 2005 moeten we ruim €20 per maand meer betalen met zijn drieën. Dat is een verhoging van ronde de 15%. Dat is toch niet normaal meer. En wat staat ons nog meer te wachten????

• Dingetje

Wat let je om naar een andere ziektekostenverzekeraar over te stappen?

De markt is open en ze brengen graag offerte uit.

• McMama

Het is ook zeker een optie Dingetje, maar dit was mijn primaire reactie. Nu moet ik er dus een studie van gaan maken wat het voordeligst is voor ons, wat er afgedekt wordt en wat niet. Kortom vergelijken en afwegen. Na zo'n heerlijke dag als gisteren is dit een domper!

• Dingetje

Lees anders de topic hieronder eens: Anderzorg.

• Ma Molton

Mc Mama:

Begin eerst maar eens je pakketten na te kijken, kan kraamzorg er niet uit? ;)

Ma

• McMama

Tuurlijk… ik heb geen kraamzorg meer nodig. Ik ga eens in de materie duiken, zal eens contact opnemen met mijn huidige verzekeraar of Kraamzorg er idd niet uit kan tegen gereduceerde premie.

• M@ria

Anderzorg, ik weet het zeker , ga maar kijken.

scheelde mij vorig jaar 40 euro voor ons gezin, en ze deden nergens moeilijk over.

En geloof me Rinardo heeft voor heel wat geld diabetes spullen elke maand.

M@ria

• Helja

Nu ik kreeg van dag mijn bank afschrift ik keek er van op

hebben nu al maand 12 met het nieuwe bedrag er af gehaalt

ik heb het na gekeken op de laatste afschift staat maand 11

volgens mij mogen ze pas in januari 2005 er voor de eerste keer er af halen

wie heeft dit ook graag julli advies

groetjes helja

• Voorbijganger

Je hebt dan een incasso afgegeven met een datum van inning.

Zet deze stop en je kunt zelf bepalen wanneer je iets betaalt.

Nogmaals over Anderzorg, begin januari krijg ik de rekening over de maand januari van ze.

Keurig netjes.

• bolsje

probeer www.independer . nl daar staan alle verzekeringen vergeleken sturen je online welke het best bij jouw gezin past