Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wijzigingen Prikbord

• geld-zorgen.pagina.nl

Beste bezoekers van prikbord van de geld-zorgen.startpagina.nl,

Sinds enige tijd mag dit prikbord zich in een toegenomen populariteit verheugen. Helaas is de belangrijkste oorzaak hiervan de sluiting van het prikbord van de consuminderen.startpagina.nl, dat tot gevolg heeft dat een vaste groep prikkers van dat prikbord thans op dit prikbord een stekje heeft gevonden.

Hoewel geldzorgen deels door consuminderen kunnen worden opgelost, wil ik de onderwerpen toch scheiden. In mijn boekje Nooit meer rood staan adviseer ik consuminderen als belangrijke oplossing voor geldproblemen. Stop met roken, stop met loterijen, pas de halveringsregel toe en je bent echt al een heel eind. Sterker: je moet consuminderen om uit de geldproblemen te komen, of je dat nu wilt of niet.

Op dit prikbord is het de bedoeling dat er over het oplossen van financiele problemen kan worden gesproken. Verder niet. Geen kletspraatjes, geen nieuwsjaarwensen, geen verhalen over zieke katten, etc. Ik heb voorlopig de deelname aan het prikbord beperkt door bezoekers te verplichten in te loggen.

Mocht dat niet leiden tot het verminderen van de berichten die “nergens over gaan”, zal ik gaan moderen of het prikbord desnoods (ook) sluiten.

Met vriendelijke groeten,

Paul Rispens

• Agnes

Jammer Paul, dat het zo zou moeten gaan.

Natuurlijk begrijp ik, dat OT berichten soms erg hinderlijk kunnen zijn.

Aan de andere kant: een menselijk trekje op een prikbord is nooit weg.

Ik begrijp, dat je beheerder bent van dit prikbord.

Dan zou een extra moderator geen overbodige luxe zijn, maar dat is mijn idee.

Consuminderen staat erg dicht bij je financiële lasten, dat ben ik met je eens.

Ik heb een paar uur de tijd genomen om iets over zieke katten te vinden hier, maar ik heb daarover hiet niets kunnen vinden.

Of je moet het al verwijderd hebben?

Een nieuwjaarswens is niet gewenst?

Jammer.

Wij, de mods van Hardware, wensen het de prikkers zèlf even toe

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=571&i=298347&t=298347

Ik modereer al meer dan een jaar op het prikbord over soft en -hardwarevragen en de mensen met hun vragen zijn blij, als ,met af en toe een kwinkslag, hun probleem worden opgelost.

Men leert van elkaar èn men helpt elkaar.

Daar komen dus ook persoonlijke ervaringen bij.

Zowel daar als hier.

Ik wens je toch, ondanks dat je het liever niet hebt, een goed en vooral gezond 2005 toe.

Agnes

• McMama

In het begin heb ik de vraag gesteld of we hier mochten prikken over consuminderen. Daar is geen antwoord op gekomen. Het gaat eigenlijk best goed hier vind ik afgezien van een paar mensen die hier de boel op stelten kwamen zetten. Met een moderator kun je dat soort berichten verwijderen. Uit je bericht begrijp ik dat je totaal niet modereert. Er zijn mensen die graag willen modereren. Als je daarin geïnteresseerd bent kun je contact opnemen met mij. Dan moet het een leuk en informatief prikbord kunnen worden waar iedereen kan prikken zonder ingelogd te zijn. En ook van mij de beste wensen en een geldzorgenvrij 2005 gewenst.

• Ton en Mirian

geld-zorgen.startpagina.nl schreef:

>

> Hoewel geldzorgen deels door consuminderen kunnen worden

> opgelost, wil ik de onderwerpen toch scheiden. In mijn boekje

> Nooit meer rood

> staan adviseer ik consuminderen als belangrijke

> oplossing voor geldproblemen. Stop met roken, stop met

> loterijen, pas de halveringsregel toe en je bent echt al een

> heel eind. Sterker: je moet consuminderen om uit de

> geldproblemen te komen, of je dat nu wilt of niet.

Plak er als beheerder een consuminderprikkie ernaast , ‘t kan volgens mij omdat ’t toch veel met elkaar te maken heeft, en omdat er een een grote vraag naar is.

Neem Aggie als modderaar, en 't komt goed.

> Met vriendelijke groeten,

> Paul Rispens

Vriendelijke groeten terug,

Ronald ( wie hier verder niet prikt, maar hoopt dat 't “gemuts” over en weer ophoudt )

Iedereen een fantastisch 2005!!

• M@ria

Ja Ronald , dat zou pas echt geweldig zijn.

Een mooi begin voor 2005