Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik zoek mensen met geldzorgen!

• Ghislaine van Drunen

Hallo,

Ik werk op de economie redactie van de Volkskrant en voor een artikel zoek ik twee mensen met een modaal inkomen (tussen 1500 en 3100 euro) die graag in de krant willen met naam, toenaam en foto om te vertellen of ze genoeg geld hebben en zo niet, waar ze op moeten bezuinigen (kleding, vakantie..). Dit nav een onderzoek van Motivaction voor de GPD dat net gepubliceerd is. Daaruit blijkt dat het merendeel van de Nederlandse gezinnen met een inkomen van modaal tot twee keer modaal moet snoeien in hun uitgaven om rond te kunnen komen.

Het moet morgen in de krant dus graag zsm reactie.

Bedankt,

Ghislaine van Drunen

• Voorbijganger

Bespaar je op dit prikbord de moeite, webmaster is alleen uit op zijn eigen gewin,

hoe meer mensen geldzorgen hebben, des te beter, dan gaan ze tenminste zijn boeken met tips tegen geldzorgen kopen terwijl dit prikbord bestemd was om de mensen onderling te laten communiceren hoe zij de problemen oplossen.

Was gratis maar alles wat niet in het straatje van de wb past wordt er afgedonderd.

Zelfs geen discussie mogelijk.

Hier wil ik wel graag een intervieuw over geven in de volkskrant.De macht van de rijkdom.

Hoor graag je reactie als mijn bericht tenminste niet vroegtijdig wordt verwijderd.

Heb voor de zekerheid je e-mail adres opgeslagen.

• Voorbijganger

Als je dit weer verwijdert, ik heb het opgeslagen, en ga dan toch in conclaaf met startpagina.

Alles wat ik prik verwijder je zonder opgave van redenen.

Ga ik niet meer mee akkoord.

• Arthur

Wat schuift het?