Ik zal vast niet de enige zijn maar het begint me nu allemaal echt teveel te worden.
Al maanden bezig met het in kaart brengen van alle schulden zodat ik het duidelijk heb voor bureau voor schuldhulpverlening. Krijg het niet voor elkaar Ik weet zelf niet meer waar en hoeveel schulden er zijn. betaal elke maand zoveel af van mijn uitkering. de 15e word het gestort en diezelfde dag nog kan ik geen geld meer opnemen om eten te kopen voor mij en mijn dochtertje. waar moet ik nu mijn eten vandaan halen? ik dreig mijn huis kwijt te raken door een huurachterstand. van alle kanten komen dreigingen. elke dag weer. ik kan niet meer, durf geen post open te maken, schrijf e scheel aan brieven elke dag weer krijg soms geen eens response. hoe kom ik hier ooit uit ? Mijn gedachten gaan steeds verder, waar moet ik het vandaan halen? moet ik echt zo ver gaan? wat een loser van een moeder, wat een loser van een mesn. nee ik wil niet zielig doen, weet dat ik er zelf in ben gekomen door mijn eigen fouten. maar dit trek ik niet meer…. echt niet