Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bkr

• Edith

Hallo,

Ik heb even een vraagje,hoe weet je of je een bkr codering hebt,krijg je daarover per post bericht ofzo..kan iemand mij dit vertellen want mijn vriend en ik willen een hypotheek aanvragen..alvast bedankt

• Voorbijganger

Kijk even op deze site:

http://www.bkr.nl/home/1.html

• sassie

Hoi Edith,

Toevallig hadden wij ook die vraag omdat wij onze hypotheek willen omzetten voor lagere maandlasten en ik ben dit dus gaan na vragen bij bkr.

Je kan naar een bank toe gaan met je paspoort ofzo en dan moet je vragen dat je wilt kijken of je een codering heb bij de bkr en of dan moet je een papier invullen word een kopie van je paspoort gemaakt en hun sturen dit op naar tiel en dan krijg je hier thuis bericht over.Dit is mijn verteld door iemand van bkr in tiel.

Succes Sassie

• falconimpact

je kan ook die hypotheek aanvragen, dan kom je er van zelf achter!!!

wil je het via de bank laten navragen dan zijn er kosten aan verbonden.

• Anna Lieze

je kunt zelf naar de bank gaan en tegen kosten van 4.50 een uit draaie van de bkr vragen

dan hebt je het zelf op papier. en weet wat je kunt. ook je vriend moet het aanvragen maar je kunt het ook vragen aan die gene die je hypotheek verleent