Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geld lenen bij primeline

• Dirkjan13

echter wil ik aan deskundige vragen om een duidelijke omschrijving wat ik nu hier

onder ga plaatsen. hoe de maandlasten uit gaan zien de berekening die ik zou moeten maken ken ik echter niet (sorry) en of het wel verstandig is tegenover andere aanbieders.

bestedingslimiet:€30.000,00

variabele rente per maand:0,81%

effectief kredietvergoedingspercentage per jaar:10,25%

maandbedrag:1,50%

(teberekenen over het uitstaand saldo, met een minimum van € 15,- per maand echechter wat wordt er hier mee bedoeld. )

echter zou ik willen weten wat de maandlasten hiervan zijn in euro's

en is het wel verstandig in de zin tegenover andere aanbieders.

• Koos

tip van de dag:

ga niet naar primeline… je kunt als je toch moet lenen beter bv als je een huis hebt de overwaarde gebruiken. Dat percentage ligt bij bv de Rabo rond de 4,6 procent.

voordeel is dat je ook alles op 1 hoop kunt vegen. succes ermee

• richard

Ik heb geen verstand van procenten maar let goed op de kleine letters het komt namelijk veel voor dat de lage rente maar tijdelijk is en dat deze na een periode van +/- 5jaar veel hoger is!!!.

Of het dan nog zo rendabel is!!,ik denk het niet.

Op het einde willen ze allemaal toch geld zien alleen de zon komt voor niets op!!!

• Spaarzaam

Je maandbedrag is 1,5 % van het uitstaande saldo dus in het begin dus 450 euro.

Per maand betaal je 0,81 % rente over dat saldo dus in het begin 243 euro per maand.

Als je alleen het minimum aflost dan daalt je schuld in het begin met slechts 207 euro per maand. Financieringsmaatschappijen hopen vooral op klanten die het minimum per maand aflossen. In jouw geval zou het betekenen dat je na 8 jaar minimumaflossing in totaal ongeveer 31759 euro hebt terugbetaalt maar toch nog met een schuld van 15252 euro zit.

Als het een doorlopend krediet is en je neemt vaak op wat je afgelost hebt dan ben je pas echt een melkkoe en sinterklaas voor de “geldschieters”.