Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

het is gebeurd

• Sylvana

nou het gevreesde is gebeurt hoor,

zal even bij het begin beginnen…

12000 aan schulden door onder andere borderlien stoornis en omdat mijn ex ons (mij en dochtertje van 2) zonder hulp opnieuw heeft laten beginnen in een flatje met helemaal niks, geen geld/meubelds, servies helemaal nikss!

bestellen dan maar…. grote fout dus…

maandelijks zoveel afbetalingen die automatisch werden afgeschreven dat er voor ons twee soms geen eten was

maanden lang bezig geweest met papieren bij elkaar zoeken voor schuldsanering, vorige week kon ik er eindelijk heen. ik had alles netjes in orde zei die mevrouw maar daar kon ze nog niks mee :s

ook had ik geen loonheffing aangevraagd en omdat ze precies moeten weten op welke inkomsten je recht hebt en die moet je ook gewoon hebben moest ik dat dus eerst regelen. ze zei dat er dan wel weer een aantal weken overheen zouden gaan en als ik intussen een brief kreeg van de woningbouw met datum van ontruiming van mijn huis kon ik wel meteen terug komen :s:s:s

ik had nog contact gehad met de woningbouw over de huurachterstand van 3 maanden die was ontstaan. een regeling treffen was haalbaar zeiden deze. toch heb ik gisteren een grote brief ontvangen waarin in grote lijnen staat dat ik en mijn dochtertje van bijna 3 uit dit flatje moeten en wel binenn 14 dagen.

zo !

dat was het dus….

gewoon op straat worden we gezet…we kunnen nergens heen. dus dat was het.de enige veilige plek voor mij en mijn kind word ons gewoon keihard afgenomen.

ik ga zometeen direct naar de schuldhulpverlening maar ik denk dat zij ook niks meer kunnen doen.

het is door de rechter bepaald.

op dit moment heb ik het gewoon even helemaal gehad. probeer uit alle macht rustig te blijven. want ja borderliners kunnen ontzettend goed omgaan met dit soort situaties NOT!

niet om zielig te doen hoor, echt niet.

is allemaal mijn eigen schuld.

• muis32

Hoi hoi,

Hoe is het nu met je? heb je al iets kunnen regelen?

Als je me liever prive mailt mag dat.

Ik leef erg met je mee..

groetjes,

Muis (bordie)

• nanu

Misschien kun je, als je heeeeel erg snel bent nog gebruik maken van de WSNP. Of vraag bijzondere bijstand aan de de Sociale Dienst van je gemeente om de ontruiming te voorkomen.

• icebear

ik ben een lange tijd niet prikborden geweest dus ik lees je verhaal nu pas.

daaeom wens ik je veel sterkte doe en als het kan laat wat van je horen hoe het verder gaat.

icebear

• Gabi

sterkte

• Arthur

Sterkte en succes!