Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

belasting,,,

• chris

hallo lieve mensen..

ik heb een klein probleem,en weet niet wat ik er kan doen om het te voorkomen.

Na altijd onze belasting te hebben betaald,we mochten het altijd in termijnen doen,kregen we in februari bericht dat het restantbedrag in ene werd opgevraagt,en dat er geen regeling meer te treffen viel,want de belasting had zijn regels veranderd,en in termijnen betalen dat kan nu niet meer zei ze,, dan moesten we maar naar de bank voor een lening, dus nu hebben ze beslag gelegd op onze huisraad,met een verkoop datum.

wat mij nu het meeste dwarszit is,dat ze dat zomaar kunnen doen,ons bedrijfje loopt goed er komt genoeg binnen,we hebben nooit echt zonder werk gezeten,en nu dit,we hebben ze altijd keurig betaald,en nu sturen hun aan op een faillissement,terwijl als ze dat niet doen ze gewoon hun geld krijgen,,we kunnen praten tot we een ons wegen met de ontvanger van de belasting,maar hij buigt niet..

we krijgen het niet voor mekaar om als nog een regeling te treffen. mijn vraag blijft, kan dit?

met lieve groet christina.

• Dingetje

Stel je vraag hier eens. Daar zitten mensen die niet in dienst zijn van de belasting maar wel op alle terreinen deskundig advies geven:

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=1107

hier zal je niet veel wijzer worden.

• chris

bedankt dingetje voor je advies,ik ga zeker nu kijken.