Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gelezen

• icebear

ik heb even over deze forum heen gewalst ik vind dit best een saai forum haast geen nieuwe berichten geen persoonlijkre evaringen of reacie op een vraag

ik ben anders gewend (ik kom van cosuminder prikbord) ben eigelijk op zoek naar zo iets want ik mis heel wat lieden .

heeft iemand een gelijk waardig prikbord waar deze mensen allemaal kunnen komen en ook gaat over minderen of minder hebben.

icebear

• Dingetje

Het is hier inderdaad erg stil. Komt omdat je hier alleen maar over je financiële sorus mag praten waar dan de moderator weer met zijn adviesbureau op kan inhaken. Een puur commercieel prikbord dus.

Zodra je hier off-topic gaat krijg je een ban, zoals ik heb. Maar er bestaan gelukkig nog proxyservers.

En wie mist het consuminderprikbord niet? Ik wel.

• icebear

graag zal ik consuminderprikbord weer open zien gaan maar ja dat ben ik.

ik mis het wel.

icebear

• Gabi

Ik mis het consuminderprikbord ook !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• icebear

ik ben blij dat er meer mensen zijn die dit gezelige prikbord missen. wie weet wordt het weer geopend hopelijk heel vlug.

icebear

• Dingetje

Ik heb een uitvoerige mailcorrespondentie gehad met de webmaster van het consuminderprikbord om te proberen het weer te openen.

Laatste alinea:

Tot de zomer blijft het prikbord zeker dicht.

Het zij zo, Dingetje

• DE_GEKSTE

dat komt om dat jullie het vaak zelf verzieken

• Gabi

Goed bericht, heb ik net van een ander prikbord “gestolen”

Auteur: M@ria (—.adsl.versatel.nl)

Datum: 21-03-2005 19:38

Oude consuminderaars,

Hij is alweer in de lucht, maar je kan nog niet plaatsen.

Zeer binnenkort kunnen jullie er weer terecht.

.. www.prikpagina.nl/list.php?f=1329

Zet hem alvast weer in jullie favorieten…

• icebear

hehehe lekker

het is aleen jammer dat je nog geen berichten kan plaatsen maar ik ben wel blij dat hij er weer in de lucht is.

icebear

• McMama

vanmorgen kreeg ik een mailtje van de beheerder dat het voorlopig nog dicht blijft.