Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ken iemand deze

• wil

Mw.M. Pruisman deze geeft credit-card Mastercard maar ik moet eerst 70 euro storten wil is daar wel eens mee in zee gegaan

• icebear

niet aan beginnen ten eerste klinkt het wel erg vaag en ten tweede waarom moet me aan een mastercard hierdoor kunnen mensen erg diep in de schulden komen.

icebear

• Dingetje

Een creditcard is voor velen het begin van het einde.

Niet aan beginnen.

• richard

als eerste credit-card zijn zoals de andere zeggen het begin van je einde en daar hebben ze gelijk in.

Ten tweede creditcards worden meestal door banken uitgegeven,dus deze vrouw werkt of voor een bank of licht de boel op.

Mocht je toch deze credit-card willen bel even met interpay-mastercard en vraag hun even over deze card.

Het principe van elke card is het zelfde je hoort gecontroleerd te worden bij bkr doen ze dit niet zou ik deze kaart niet nemen want niemand geeft iets voor niets en zonder zekerheid.

Mijn advies neem alleen een credit-card als je je deze creditcard kunt veroorloven en niet om er gaten mee op te vullen.

ps interpay mastercard gaat over alle mastercards en het telefoon nummer is:

0302836393

• marijke

niet doen hoor Je schiet er niks mee op alleen een hoop ellende. Ikzelf heb doordat we jaren geleden toen mijn man nog leefde failliet gegaan zijn geen krediet op mijn gewone passen. Nou ik vind het prima want wat ik niet heb kan ik niet uitgeven. Het is vaak de enige manier om niet in de schulden te komen. En laten we eerlijk zijn rood staan is ook een schuld die je moet aflossen. Ik moet nu van mij aow leven en dat gaat prima dankzij het feit dat ik geen cent schuld heb. (kost toch ook alleen maar rente?)

groetjes Diny