hallo,
ik heb diverse kleine leningen en een crdeit card.(deze zijn nog van mijn ex waar ook ik voor heb getekend en soms hij mijn hantekening gebruikte)
ook was er een lening bij primeline die moet gesplitst worden.
aangezien ik overal een super hoge rent betaal, wil ik graag alles in een persoonlijke lening zetten(dus geen opname mogelijkheden en er dan over zoveel jaar vanaf zijn).
nou heb ik dus geprobeerd maar dit is niet mogelijk????????
ik begrijp er nix van.ze kijken naar de leningen die je hebt en niet na die je gaat inlossen.
ik betaal nu stukken meer dan dat ik het laat inlossen.
mijn nieuwe partner(ben al 4 jaar bij ex vandaan en 3 jaar samen met nieuwe partner) ga ik volgend jaar trouwen en ik heb veel voor hem gedaan.
hierdoor heeft hij besloten om samen met mij een lening te nemen zodat ik dan meer kans had met 2 inkomens.(ik zal wel hoofdaanvrager zijn en zla samen een contract opstellen dat als het ooit uit mocht gaan ik alsnog de lening betaal)
maar met 2 vaste full time inkomens lukt het nog steeds niet terwijl ik alleen maar wil inlossen en geen geld wil………….
wil mijn nare verleden met ex afsluiten maar wordt op deze manier onmogelijk voor mij gemaakt.
heeft er iemand misschien een tip of wie kent een bedrijf waar ze wel leningen inlossen.
sta niet negatief bij bkr dus dat kan het niet zijn.
nou goed ik hoop wat te horen.
en als iemand gaat zeiken over dat het stom is dat er lening zijn en zo die hoeven niet te reageren.dit is gebeurt in lastigste periode van mijn leven…………….