hallo
ik heb een vraag en mischien dat iemand ons kan helpen door te zeggen waar we terecht kunnen.
Sinds april dit jaar zijn mn vrouw en ik uit de wsnp gekomen met een schone lei,maar ondanks dat hadden we toch nog achterstanden,kregen de jaarafrekeningen van het water en gas/licht,en noem maar op,kortom,we hebben een schuld van rondom de 4000 euro die al ontstaan is in de wsnp,nu betalen we per maand een bedrag van 450 euro om af te lossen maar dit redden we niet omdat we maar een laag inkomen hebben, een lening krijgen we nergens en zelfs de stadsbank wil niet helpen omdat we in de wsnp hebben gezeten,wij willen maar 1 ding en dat is dat alle losse schulden 1 schuld word en dat we 1 bedrag per maand aflossen aan 1 instantie en niet zoals we nu leven en overal wat aflossen,we lopen aan het eind van ons latijn en zien het soms niet meer zitten en we proberen het steeds te verbergen voor onze zoon van 6 want die heeft nooit wat gemerkt dat we in de wsnp zaten en het erg moeilijk hadden/hebben , wij willen geen extra geld in handen hebben maar gewoon dat alle losse schulden 1 schuld word waar we aan betalen,we hebben alles geprobeerd ,zelfs vrienden die zeiden dat ze ons gingen helpen en uiteindelijk niets deden of wat dan ook,(achteraf geen vrienden dus),dit leide soms bij ons tot hoop en we zagen het dan weer ff zonnig in om vervolgends weer een trap te krijgen en teleurgesteld te worden,dus vertrouwen in de mens is bij ons ook flink af genomen omdat dat al 2 keer is gebeurd,wij zijn nu echt de kluts kwijt en weten het dan ook niet meer, voor mij hoeft het soms allemaal niet meer maar ik heb wel een kind en daar kan ik nog voor doorvechten maar ik ben bang dat dat ook een keer zoek raakt en dan…..
kortom we weten het niet meer en onze energie raakt op,is er iemand die ons kan helpen door te zeggen wat we het beste kunnen doen,en alsjeblieft geen verhalen van de schuldregeling of wat dan ook voor traject,dat werkt allemaal niet en zijn we ook niet bij geholpen,dus dan blijft er weinig over,we hopen dat er nog meer mensen zijn die ook zo leven of hebben geleefd en ons uiteindelijk kunnen helpen door ons advies te geven of wat dan,
ik hoop van jullie te mogen horen hoe we dit het beste kunnen doen
alvast bedankt voor de moeite
john en isabel