Hier mijn verhaal, ik moet het echt even kwijt, ik zie het niet meer zitten.
Vorig jaar juli heb ik een bedrijf overgenomen (horeca), ik werkte daar reeds al. Ik was (ben) nog erg jong, begin twintig. Ik woonde toen nog bij mijn ouders en ben gelijk daarna uit huis gegaan. Toen ging ook mijn relatie van 2,5 jaar uit en heb dus in een korte periode een heel hoop veranderingen voor mijn kiezen gehad en ben in een diep dal terecht gekomen. Voor mijn bedrijf heb ik dus eigenlijk nooit een behoorlijke administratie gevoerd, durfte mijn post niet open te maken en had echt last van ‘vluchtgedrag’ (zoals ik het nu zelf noem) kortom dus mijn kop in het zand gestoken, oogkleppen op. Dit speelt dus eigenlijk nu nog.
Inmiddels ben ik dus weer thuis gaan wonen omdat het gewoon niet goed met me ging, ik hield t alleen niet meer uit. Maar met mijn bedrijf gaat het nu ook erg slecht, flinke terugloop en sta nu 20.000 beneden mijn krediet. Mijn administratie is een zooitje, er kan niks geincasseerd worden van mijn rekening en loop 3 maanden achter met de huur van mijn bedrijfspand (totaal ca 9000,-) Morgen komt mijn huurbaas dat geld ff halen, maar ik kom gewoon niet hoger dan 6500,- om hem mee te geven! Wat nu?? Mijn schulden stapelen zich op, ik heb geen overzicht in mijn boekhouding, ik zie het gewoon niet meer zitten. Mijn ouders willen mij graag helpen om dit allemaal uit te zoeken, maar ik wil dat liever gescheiden houden. Het liefste zou ik met een onbekend persoon met kennis van zaken alles op een rijtje willen zetten, maar geld heb ik er echt niet voor. Ik kan dit gewoon niet van me afzetten, barst al dagen van de hoofdpijn en kan het niet meer overzien. Ik heb kortom het overzicht niet. Wie heeft er een oplossing voor mijn ‘zooitje’ ? Of suggesties..? Alles is welkom! Help Help Help!