Luitjes,
Wat heeft Wehkamp met BKR? Ik weet niet of ik het wil weten.
Mijn ex vriendin heeft op mijn naam een zooi bende gekocht toen we nog samenwoonden. Nadat ik haar de deur had gewezen, bleven de rekeningen binnenstromen. 2x ging de maandelijkse betaling niet goed. Ik kreeg mijn salaris per 4 weken, dus dat leverd zo nu en dan een incassoburo op. Daar is niks mis mee.
Wehkamp stuurt geen incassoburo naar mij toe, maar een deurwaarder en een BKR notering.
Via de deurwaarder is alles alsnog betaald, geen probleem. Het ging om een bedrag van ruim 100 eurie.
Allen met die BKR notering ben ik niet blij.
Ik moet binnen een paar werkdagen in het bezit zijn van 6500 eurie in verband met een aanbetaling voor een verplichte reis. De Postbank (mijn eigen bank), de SNS-bank en de ABN-Amro hebben mij keurig geweigerd. De Rabobank meldde mij telefonisch dat ik het nieteens hoefde te proberen.
Mijn beste vriend heeft ondanks een BKR notering wél een lening gekregen bij AFAB. Via internet heeft hij gelezen dat dit bedrijf meer aan het afpersen is dan service verlenen. Maar hij heeft geen enkele last met dit bedrijf.
Hij heeft een schuldsanering achter de rug, en gewoon die lening gekregen. Nu heb ik dus stiekeme hoop dat het mij ook gaat lukken… We wachten het af.
Maar zijn er meer mensen met de situatie Wehkamp - BKR temaken gehad? Wat zijn jullie ervaringen?