Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Rood staan en maandelijkse voeding

• Mandy

Sinds kort heb ik het kredietbedrag bij de rabobank opgehoogd tot 2000,00.

De bank vraagt een voeding per maand van 40,00.

Nu heb ik 5 juli als laatste keer loon gekregen, en mijn volgende krijg ik 21 augustus ivm met een voorschot.

Mijn vraag is: is het een probleem dat ik dus niet op 5 augustus 40,00 “voedt” op de rekening?

• antoine

ja, dat gaat je geld kosten.

• Mandy

ik snap het niet, wat zijn de gevolgen?

• Tante Jo

Waarschijnlijk kun je het wel een beetje rekken tot de 21e. Eer dat ze een brief uitdoen dat je achterstand hebt, dan geven ze je nog 2 weken om te betalen bijvoorbeeld. Zorg wel dat je bij de volgende betaling ook gewoon netjes de volgende termijn ook betaald, zodat je gewoon weer bij bent.

Succes.

• Lessien Elensar

Je kan beter Postbank kwartaalkrediet hebben,3 maanden rood staan en tenminste 1 dag een positief saldo:)

• antoine

Niet voeden is altijd een probleem.

DSimpel zat en tips al “ze geven wel uitstel en ach, iets later betalen is niet erg, zijn erg SLECHTE TIPS.”

Wat je er ook voor moet doen !

BETALEN, want nmaal een gewoonte maken van het niet op tijd betalen zorgt er 9,9 % voor dat je in de toekomst 1 van die 500.000 moeilijk bemiddelbare schuldenaars wordt.

klinkt hard, maar is echt de waarheid

• wolter

tips al “ze geven wel uitstel en ach, iets later betalen is niet erg, zijn erg SLECHTE TIPS.”

Juist Antoine, begin van het EINDE.

• Krummeltje

is geen probleem hoor!

als je maar elke maand dat bedrag inbrengt, dus in elk geval in aug.

(heb bij de klantenservice van de rabo gewerkt ;) )

• Mandy

He bedankt, dat bedoelde ik dus.

In de maand augustus wordt er wel weer gewoon gestort, dus geen probleem begrijp ik.

• Krummeltje

geen probleem :)