Wij willen een persoonlijke lening afsluiten voor een auto, maar er zijn zoveel aanbieders dat we door de bomen het bos niet meer zien. We hebben geen BKR-notering. Wie kan ons raad geven?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIs geen reclame; surf eens naar
http://www.independer.nl/thema/common/default_page.asp?location=lenen.intro
Leen niet bij de banken via de bekende TV-reclames (becam, postkrediet, frisia). Zij beloven je een lage rente maar smeren je een dure overlijdensrisicoverzekering aan, zodat je in zijn totaliteit meer kwijt bent !
Van de ''goede banken staat de rente van Ohra vrij laag (7%).
Bij de Postbank betaal je al snel zo'n 1,8% meer.
Kun
Mijn advies is een auto te kopen die bij jouw budget past. En het is altijd goedkoper om even te sparen en dan een leukere auto te kopen.
Ik heb wel altijd het geluk gehad om altijd een auto te vinden die zo goedkoop was dat ik hem gewoon kon pinnen.
Als er toch een lening afgesloten moet worden is het vaak het goedkoopst om bij de eigen bank te lenen of een verhoging van je “roodstaan” te realiseren. Hoe roder je mag staan hoe lager de rente dan is. Ik heb mijn limiet op 23000 euro staan maar ik sta alleen even een maand rood als ik een auto heb gekocht.
Succes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?