Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kwijtschelding

• kim

mijn vriend heeft bij een advocaat nog een openstaande rekening nu mochten wij dat in temijnen betalen dit staat niet op papier nu heeft hij al drie jaar niets betaald we hebben hier ook nooit een herinering over gehad . nu is mijn vraag of deze rekening na enkele jaren ook kan verjaaren. hij heeft dit 3 jaar niet kunnen betalen ivm aflossen van een andere lening graag een reactie

• Lizzy

Tja, eerlijk gezegd vind ik het niet kunnen om die rekening gewoonweg niet te betalen met als excuus dat je het geld nodig had om andere schulden af te lossen en dat je nooit herinneringen hebt gehad (kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen). Helaas geldt er voor dit soort dingen een verjaringstermijn van 10 jaar, dus de advocaat kan absoluut nog van jullie eisen dat jullie de kosten betalen inclusief herinneringskosten etc. Als je het netjes wilt afhandelen en niet nog 7 jaar gaat z itten wachten op de rekening neem je contact op met de bewuste advocaat, vraagt om een rekening en betaal je die meteen en niet in termijnen.