hallo,
ik ben Suus,ik ben in verwachting van mij eerste kindje.Ik ben getrouwd en ben 22 jaar,ik ben al 3 jaar bezig om een schuldvrij leven op te bouwen.Mijn man had toen ik hem leerde kennen een persoonlijk faillissement,nu nog maar dat word afgebroken bij gebrek aan baten,dit is nu 3 maanden geleden gezegd en nog steeds hebben we niks vernomen van de curator.Heeft iemand enig idee hoe lang dit duurd?
Naast het failissement was er ook nog schuld en dat was wel 30000 euro,gelukkig ben ik al zo ijverig geweest en heb ik dit al terug gebracht naar 8000 euro schuld, dus als het failissement straks is afgebroken is dat nog het resterende ruim genomen, ik houd altijd alles bij en heb contact met alle schuldeisers,maar om eerlijk te zijn zie ik het bij deze laatste loodjes helemaal niet meer zitten,en nu heb ik pas in het ziekenhuis gelegen i.v.m mijn zwangerschap en ben ik helemaal niet meer opgewassen tegen die harde ijzige uitdrukkingen van de schuldeisers die maar 1 ding voor ogen hebben:GELD en denken dat het op je rug groeid of zo.
Het zijn de laatse wat grotere dingen die zijn overgebeleven,alleen helaas zitten we nu beide met een ww uitkering en komen we dus niet meer rond en weet ik ff niet meer hoe ik het moet rondbreien.
Zit maar te verzinnen op de meest rare dingen om aan geld te komen, want een kat in het nauw gedreven maakt rare sprongen.Ik wil al zo lang schuldvrij en een spaarrekening op bouwen,maar het wil maar niet helemaal lukken,alles lijkt wel een eeuw te duren.Net zoals dat we maar zitten te wachten op bericht van de rechtbank dat het failissement word afgebroken,nu ben ik nog een mens dat goed met financien kan omgaan en berekeken,maar ik zit wel met een depresieve man in huis die zich verstikt voelt en wil werken,maar niks vind.
groetjes suus