Bedankt Lizzy,
Tja we doen ons best om werk te vinden,vandaag ook weer een cv gestuurd naar een uitzernd bureau, ik heb me er bij neergelegd dat ik wel niet meer zal werken totdat mijn kleintje naar de peuterspeelzaal kan met 2.5 jaar.Ik wil ook graag voor mn kindje er straks zijn en er goed voor zorgen.Dus mijn man moet gewoon een goede baan vinden waarvan hij ons kan onderhouden en de schulden oplossen.Ik weet alleen niet hoe het met mij zit,als je moeder bent die zorgt voor de kleine of je dan regt hebt op geld van de belasting of zo of alleen maar de kinderbijslag.
Hoe doe je dat eigenlijk als alleen staand moeder? waar leef je dan van of werk je naast je kindje ook nog?Ik heb meer respect voor moeders die de hele klus alles alleen moeten draaiende houden en nog eens vroliji doen voor je kindje, ik kan nog met mn man samen overleggen,maar hij raakt depresief omdat hij wil werken maar geen werk kan vinden en dan zijn de dagen zolang voor hem,hij is vandaag al naar een oude baas gegaan om te vragen of dat die niet gewoon wat klusjes voor hem had te doen.
Gelukkig heb ik het wel zo goed kunnen bereiken dat ik echt een geweldige babykamer heb met heerlijke vrolijke kleurtjes, alles aanbiedingen afgezocht maar wel alles nieuw,bahalve kinderwagen enzo en badsetje koop ik allemaal via marktplaats, daar doen ze maar heel kort mee en hoef van mij niet nieuw te zijn.Alles lekker wassen en schoonmaken en dan is het ook goed.Tja het is eigenlijk heel erg somber ,maar ik probeer toch positief te blijven en tegen mezelf te zeggen dat het allang niet meer zo erg is als dat het is geweest, maar zou soms graag de laatste 7000 euro willen lenen zodat ik maar 1 ding aan mn hoofd heb een lening afbetalen,dan al die verschilllende rotzooi,hier 25 euro naartoe en die weer 100 euro en daar weer 200 euro naar toe en die wer 25 euro,daar word ik zo moe van al die verschillende dingen,en wou dat ik dat allemaal kon betalen in een keer,en dan gewoon 400 euro p.m aan een lening kon afbetalen of zo,dan zou het voelen als een lening en niet zo dreigend als schulden.Bah vreselijk woord!!
Liefs suus