Heel erg bedankt voor jullie lieve reactie's:D
Vind het echt super van jullie,en verdienen van mij een
liefs suus
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsLieve Suus, jij verdiend ook een dikke knuffel van mij,heb zo ongelooflijk respect voor je, als je wil mag je ook s mailen , ik hoop je zo een hart onder de riem te steken…ben zelf ook mama..en voor jou en je kindje natuurlijk alle goeds..enne dat dat ventje van jou maar heel blij en trots en zuinig op jou is!!!
dank je wel voor de roos Suus. Ik ben een paar dagen niet hier geweest dus van daar de late reactie. Ik hoop echt dat je er uit komt meid. Als het faillissement wordt beeindigd door *gebrek aan baten* of zoals ze ook weleens zeggen *stand der boedel* bedenk dan wel dat alle schuldeisers die in het faillissement zijn blijven zitten met onbetaalde rekeningen de rest van jullie leven aan de deur kunnen kloppen om het geld alsnog te incasseren.
Ik hoop voor jou dat je man snel een leuke en goedbetaalde baan vind en dat het jou en je kindje goed zal gaan.
liefs Diny
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?