Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie o wie ???

• Treesje

Wie kan mij en mijn gezinnetje helpen???

Wie kan mij helpen aan een bedrag van ongeveer €5000,00.

Ik heb door omstandigheden een achterstand op mijn hypotheek en moet dit per direct over maken naar de bank anders wordt ons huis door de bank verkocht.

Helaas heb ik zo'n slecht bkr noteringen dat er niemand is die mij wil/kan helpen.

Mijn man en ik verdienen beide en zijn bereid om de schuld in termijnen van €500,00 met rente terug te betalen.

• Suus en ?

Als het zo makkelijk had geweest dan had ik allang uit de schulden geweest, maar zo werkt het helaas niet.was het maar waar, ik denk dat je dan het beste bij familie dan 5 personen elk 5000 euro kunt lenen en terug betalen of zo,via internet krijg je zo alleen maar rare mensen op de dak en is heel gevaarlijk om zo met mensen die je niet kent 5000 euro te lenen,denk goed na,zeker omdat je al een gezinnetje hebt en dat niet in gevaar wilt brengen lijkt mij!?Ik denk als je niet anders kan ,je huis verkopen en dan gaan huren,hou je nog geld over ook!?Nu moet je je niet aangevallen voelen,okai?ik probeer alleen maar mee te denken en te waarschuwen,want op internet is ook vreemd volk.liefs suus

• falconimpact

hallo treesje.

in mijn ogen moet je toch met je bank iets af kunnen spreken als je € 500,- in de maand kan betalen?

tevens vind ik het niet juist om hier geld te vragen, dit is geldzorgen pagina.

voor geld kan je beter op geldschieter.startpagina.nl kijken of iets dergelijks.

peterB-)

• Lizzy

Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die serieus denken dat iemand zo gek is om een wildvreemde duizenden euro's te lenen. Zeker niet iemand met slechte BKR en “door omstandigheden” 5000 euro achterstand… Schulden maak je altijd zelf, je moet er ook zelf iets aan doen om er uit te komen. Blijven lenen, dan kom je alleen verder in de geldzorgen en uiteindelijk kan alleen de WSNP je redden. Tja, het is of je huis kwijt of wellicht je auto, tv, computer etc. verkopen? Klinkt hard, maar ik heb het ook meegemaakt… Ik hoop dat je een oplossing vindt.

• marijke

ben het met lizzy eens hoor. je komt nooit uit de schulden als je maar blijft lenen. Als je zoveel per maand kan aflossen ga je lekker sparen en je huis verkopen en dan ben je in no time een gezin met een riant spaarsaldo.

succes Diny