Net als velen op dit forum zit ik ook behoorlijk in de problemen met een torenhoge schuld o.a door langdurige werkloosheid,combi met het betalen van alimentatie,creditcards etc wat dus helemaal niet ging van een uitkering.
Uitkering kreeg ik o.a ook 3 mnd niet en dus werd het allemaal alleen maar erger.
Nu gelukkig weer werk.
Mijn vraag is ik ben nu in zee gegaan met SFV Nederland.
Iemand ervaring met deze schuldhulpverlenende instantie ?
Hun website ziet er erg proffesioneel uit en ook als enige in Nederland kun je je eigen dossier online inzien. Pluspunten lijkt me! Daar de schuldhulp van de Gemeente Amsterdam me nu al 5 maanden laat wachten.Het alleen al bereiken van ze is een crime,en als je ze al te pakken krijgt staan ze je ongeinteresseert te woord zelfs onbeschoft! Aan de toonzetting hoor je duidelijk dat je nummer zoveel bent en dat je er niet op moet rekenen dat je ooit geholpen word!
Ook de briefen die ik schreef naar de Gemeentelijk kredietbank Amsterdam kreeg ik steevast terug zij kunnen (willen) niks voor me doen.
Nu ben ik dus met SFV Nederland in zee gegaan.Commercieele instelling maar wat doet het er in feitte toe? Ik wil (moet) geholpen worden want de Gemeente blijkt laat je barsten!!
De contacten die ik nu heb met SVF zijn opzich goed mijn contactpersoon in deze is erg vriendelijk aan de telefoon en denkt veel met mij mee.Ik hoop op een goede afloop want ik ben aan het einde van mijn latijn zo langzamerhand.