Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

SVF Nederland

  • Radar

    Net als velen op dit forum zit ik ook behoorlijk in de problemen met een torenhoge schuld o.a door langdurige werkloosheid,combi met het betalen van alimentatie,creditcards etc wat dus helemaal niet ging van een uitkering.

    Uitkering kreeg ik o.a ook 3 mnd niet en dus werd het allemaal alleen maar erger.

    Nu gelukkig weer werk.

    Mijn vraag is ik ben nu in zee gegaan met SFV Nederland.

    Iemand ervaring met deze schuldhulpverlenende instantie ?

    Hun website ziet er erg proffesioneel uit en ook als enige in Nederland kun je je eigen dossier online inzien. Pluspunten lijkt me! Daar de schuldhulp van de Gemeente Amsterdam me nu al 5 maanden laat wachten.Het alleen al bereiken van ze is een crime,en als je ze al te pakken krijgt staan ze je ongeinteresseert te woord zelfs onbeschoft! Aan de toonzetting hoor je duidelijk dat je nummer zoveel bent en dat je er niet op moet rekenen dat je ooit geholpen word!

    Ook de briefen die ik schreef naar de Gemeentelijk kredietbank Amsterdam kreeg ik steevast terug zij kunnen (willen) niks voor me doen.

    Nu ben ik dus met SFV Nederland in zee gegaan.Commercieele instelling maar wat doet het er in feitte toe? Ik wil (moet) geholpen worden want de Gemeente blijkt laat je barsten!!

    De contacten die ik nu heb met SVF zijn opzich goed mijn contactpersoon in deze is erg vriendelijk aan de telefoon en denkt veel met mij mee.Ik hoop op een goede afloop want ik ben aan het einde van mijn latijn zo langzamerhand.

  • Emil

    Nooit doen, ook niet via andere instanties.

    Dit kost altijd geld.

    Gebruik dus je verstand en maak een plan

    www.nooitmeerrood.nl

  • missy

    Ik wil even reageren .

    Ik raad het je af om in zee te gaan daar mee.je weet nooit of ze je echt helpen.

    Misschien een tip ga eens nar een maatschappelijk werker(ster) toe en vertel je verhaal. Hun weten meestal wel een oplossing hier voor .

    En in de meeste gevallen kunnne hun wel iets bereiken bij de officieele hulpverleners.

    Ik wens je veel succes En hoop dat het je gaat lukken .

    groetjes.

  • Bianca

    Aangezien wij ook tegen een aantal problemen lopen wat betreft schuldhulpverlening via de gemeente, zijn wij van plan om ook in zee te gaan met het SVF Nederland, maar wie er ervaringen met dit buro???

    Gr. Bianca

  • Hans

    bianca

    tegen welke problemen loop je aan bij de gemeente en hoe zou je ze op kunnen lossen?

    bekijk dat eerst eens rustig voor je met een particuliere instantie in zee gaat want nu met deze crisis vliegen de budgeteringsbureau's de grond uit want iedereen kan er een beginnen maar ze kunnen over het algemeen niet de kwaliteit leveren die overheidsinstanties leveren.

    probeer echt je probleem bij de gemeente op te lossen

    sterkte ermee

    gr hans

  • wassenaar

    heb negatieve bkr ten einde raad zoek financier of oplossing

  • Bianca

    Hoi Hans,

    sorry voor late reactie, maar we zijn met de gemeente al zo'n 4 jaar bezig geweest inclusief wachttijd, afwijzing WSNP, omdat de rechter van mening was dat wij, mijn partner en ik niet voor elkaars schulden verantwoordelijk zijn, wij zijn niet getrouwd o.i.d. en de rechtbank vond dat de gemeente ons in het minnelijke traject moesten doen. En ja als de gemeente dan van mening blijft dat wij gezien worden als een getrouwd stel en als je dan bekeuringen hebt en ook nog een auto nodig voor je werk, dan word het allemaal moeilijker…..en toen werd het dossier gesloten vanwege het feit dat wij de belastingpapieren niet op tijd konden inleveren, we kregen daar 4 weken de tijd voor en op de papieren moesten we 6-10 weken wachten en we zaten bijna aan het einde van de aanvraag minnelijk traject!! Kortom toen was mijn energie op en dacht, krijg maar allemaal de ……..!! Maar ja daar schiet je ook niks mee op en ondertussen kwamen de heren deurwaarders weer op visite, beslaglegging op beslaglegging, dus ga je naar iets anders zoeken……..het SVF Nederland. Vanmorgen zijn we geweest voor het intake gesprek en tuurlijk kost dat geld en tuurlijk is het niet leuk dat je het budgetbeheer in moet, maar het idee dat je nu serieus genomen word en dat er mensen zijn die je wel willen helpen is al een verademing en geen gezeik en gebel meer aan de deur!!! Het zullen 3 niet makkelijke jaren worden, maar ja dat was met de gemeente ook zo geweest en wat het SVF betreft, de toekomst zal uitwijzen hoe dit traject verloopt……..ik zal hier op de site af en toe een update te houden wat betreft het SVF Nederland!!

    Groetjes Bianca

  • j l olden

    wat is svf

  • anoniem

    hoi

    ik zit al een tijdje bij svf.,ze regelen wel je vaste lasten enzo maar bij ons willen de deurwaarders niet echt meewerken,maar ze blijven wel nog op afstand,maar zolang ze niet accoord blijven gaan met de voorstellen ben je ook niet binnen drie jaar klaar.ik vind het wel fijn dat ik nu niet meer naar de rekeningen om hoef te kijken,dat geeft wel wat rust.je hoeft niet bang te zijn dat het oplichters zijn ofzo,ze doen in elk geval meer als de gemeente.

  • Bianca

    Dit is de website van SVF Nederland: www.svf-n.nl Zij zijn particuliere schuldhulpverleners met budgetbeheer.