ik mail je nu effe
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsdat mn dieren het dupe raken van fouten van mensen, ne ne,echt nie.
Poesjes kunnen er niks aan doen en mn cavia's ook niet, is tenminste noch mn troost, mn poesjes blijven tot ze dood gaan, als je een dier neemt moet je rekening houden met de toekomst en goed nadenken en voordelen en nadelen tegen elkaar afwegen, liever ik geen eten een paar dagen en mn dieren wel,dan dat ik ze weg moet doen,over mn dooie lijk,echt niet, ga al huilen als iker alleen al aan denk.
Ik had mijn katten al heel lang, voordat ik financiele problemen kreeg. Daarbij kreeg de kater last van zijn nieren en moest hij peperdure brokjes (40 euro een zak) hebben. Ook ik spaar(de) me het brood uit mijn mond om hen te kunnen blijven houden, maar uiteindelijk ging het niet. Gelukkig hebben ze een heel lief nieuw thuis gekregen, met zijn tweetjes bij elkaar…
Tja dat is ieder voor zich hoor,maar ik moet er niet aan denken mijn simba en snowy te moeten inleveren,heb het nu nog moeilijk met sheba die vorig jaar oktober is doodgereden.Taj het word een ander verhaal als ze een ziekte hebben,maar dan word ik nog liever crimineel denk ik of zo ,dan mn poesjes (mn kinderen) weg te doen.
Het is maar net hoe ga je met je kat om. Daar bedoel ik dit mee: mijn broer en zijn vrouw hebben ook een kat, krijgt eten…….. voor de rest kijkt men er niet naar om, er is geen liefde. Wij hebben Harry..Noorse boskat van bijna 6 kilo. Dat is ons kind en gaat in geen 1000 jaar weg. Dan kan ik niet meer slapen. laat staan mijn vrouw. Denk dat dat het verschil is. Ik oordeel niet, begrijp Lizzy ook wel, maar bij ons kan dat NIET.
Nou, mijn katten waren al 9 jaar mijn beste maatjes, bijna mijn kindjes, voordat ik mijn zoontje kreeg. Ze sliepen bij me in bed, iedere avond lekker op schoot, knuffelen, spelen, ik kon echt niet zonder ze. Ik heb altijd katten gehad, ben gek op dieren. Maar als ik moet kiezen tussen mijn katten en mijn kind als ik nauwelijks geld heb voor eten, dan is de keuze toch snel gemaakt, hoe afschuwelijk het ook is. Het voelde ook bijna alsof ik mijn kinderen moest afstaan… Ik ben er drie dagen fysiek ziek van geweest, heb iedere dag naar het asiel gebeld, gelukkig zijn ze vrij snel herplaatst. En ja, ik kan mijn zoontje nu wel af en toe een ijsje geven of een stukje vlees…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?