Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geldprijs

• Lizzy

Hoi allemaal, ik heb vandaag via een belspelletje op tv 750 euro gewonnen (ja, met slechts een keertje bellen)! Moet ik dit opgeven aan de Sociale Dienst, en heeft dat consequenties voor mijn aanvullende bijstandsuitkering?? Ik ben er heel blij mee, want dan kan ik deze maand tenminste al mijn rekeningen betalen…

• ~Denise~

Als ze het op je rekening storten komen ze daar natuurlijk wel achter,enne…gefeliciteerd met je geldprijs!

Maar als je het nog aan rekeningen moet gaan uitgeven,en dit aan kan tonen,dan heeft dat denk ik niet zulke nare gevolgen voor je uitkering.

• annie kruijs

Gefeliciteerd!!! Ik heb het effe ingestraald…is je van harte gegund!!!groetjes annie.

• Lizzy

Annie, bedankt! Ik mail je binnenkort prive!

• annie kruijs

Is goed meisje!!!ik wacht je mailtje af..

• Emil

Volgens mij wordt er altijd gezegd op TV belasting vrij.

Gebruik het gewoon voor het aflossen van je schulden.

Blijkt achteraf dat je toch iets moet betalen, dan heb je de ene schuld voor de andere geruild.

Zelf geen actie nemen is mijn conclusie.

• Lizzy

Hoi Emil, ik heb dus 1000 euro gewonnen maar er gaat altijd 25% kansspelbelasting af, is dus 750 euro. Let wel, ik gebruik het geld dus niet om openstaande leningen af te lossen, maar om mijn roodstand in te lopen en eindelijk eens fatsoentlijk te eten etc. Moet ik het nou wel of niet opgeven aan de GSD? Ook met dit bedrag heb ik nog steeds 0 euro aan vermogen…

• Emil

Niet opgeven